top of page

Κινηματογραφικές Αναγνώσεις 

Words on Film

Τετάρτη / Wednesday 16/10, 17:30-19:30

Παλιό ξυδάδικο / Old Vinegar house

Λέξεις, εικόνα και ήχος! Το ISFFC προσκαλεί το κοινό σε ένα λογοτεχνικό περίπατο στην τέχνη του Κινηματογράφου: το παράλληλο πρόγραμμα «Κινηματογραφικές Αναγνώσεις» αποκαλύπτει την εγγενή σχέση λογοτεχνίας και κινούμενης εικόνας. Τέσσερις ταλαντούχοι Κύπριοι συγγραφείς θα ερμηνεύσουν με τον δικό τους τρόπο τέσσερις ταινίες μικρού μήκους χωρίς διάλογο, διαβάζοντας ζωντανά, σε παράλληλη προβολή των ταινιών, το κείμενο που έχουν δημιουργήσει.


Words, image and sound! The ISFFC takes the audience to a literary journey traversing the art of cinema: the parallel programme “Words on Film” reveals the inherent connection between literature and the moving image. Four talented Cypriot writers will recite their own literary work, inspired by four exceptional short films without dialogue. A live recitation session will be accompanying the screening of each short film. 


Στα Ελληνικά / In Greek


Στηρίζει / Supported by: Λέσχη Ανάγνωσης Βιβλιοτρόπιο / Vivliotropio Book Club

Οι λογοτέχνες επενδύουν τις ακόλουθες ταινίες με το δικό τους κείμενο / The writers will perform a live recitation on the following films:

Γιώργος Τριλλίδης / Yiorgos Trillidis - Blue, Apichatpong Weerasethakul, 12’, Γαλλία / France
Νάσια Διονυσίου / Nasia Dionysiou - Τίτλοι Τέλους / Out of Frame, Γιώργος Ζώης / Yorgos Zois, 2012, Ελλάδα / Greece 

Μαρία Πετρίδη / Maria Petrides - Umbra, Florian Fischer, Johannes Krell, 20’, Γερμανία, ΗΠΑ / Germany, USA

Ανθή Ζαχαριάδου / Anthi Zachariadou - The Divine Way / La Via Divina, Ilaria Di Carlo, 15’, Γερμανία / Germany 
 

image001.jpg
Blue 1 (1) copy.jpg

Blue, 12'

2018, Γαλλία / France

Σκηνοθεσία / Direction: Apichatpong Weerasethakul

 

Μια γυναίκα ξαπλώνει στο κρεβάτι ξάγρυπνη. Παραδίπλα, ένα θεατρικό σκηνικό αποκαλύπτει δύο εναλλασσόμενα τοπία. Στο μπλε σεντόνι της, αντανακλάται ένα φως που τρεμοπαίζει και φωτίζει τη σφαίρα της αϋπνίας της. 

A woman lies awake at night. Nearby, a set of theatre backdrops unspools itself, unveiling two alternate landscapes. Upon the woman’s blue sheet, a flicker of light reflects and illuminates her realm of insomnia.
 

outofframe.jpg

Τίτλοι Τέλους / Out of Frame, 10'

2012, Ελλάδα / Greece

Σκηνοθεσία / Direction: Γιώργος Ζώης / Yorgos Zois

Άδεια κάδρα χωρίς μήνυμα. Μια πόλη εκτός κάδρου. Τίτλοι τέλους.

In Greece, the advertisement in exterior billboards has been recently forbidden. As a result, there are hundreds of blank billboards that don’t show any messages. But the empty frames are now the message. And Greece is out of frame.
 

TheDivineWay_IlariaDiCarlo_4.jpg

The Divine Way / La Via Divina, 15'

2018, Γερμανία / Germany

Σκηνοθεσία / Direction: Ilaria Di Carlo

Εμπνευσμένο από τη Θεία Κωμωδία του Δάντη, το The Divine Way οδηγεί τους θεατές στην επική κατάβαση της πρωταγωνίστριας μέσα από έναν ατέρμονο λαβύρινθο από σκάλες. Όσο πιο βαθιά εισέρχεται στον λαβύρινθο, οι σκάλες μεταλλάσσονται, με αποτέλεσμα να παγιδεύεται σε ένα επικίνδυνο τοπίο, το οποίο οδηγεί εν τέλει σε πάνω από πενήντα μαγευτικές τοποθεσίες.

Loosely based on Dante’s Divine Comedy, The Divine Way takes viewers along on the protagonist’s epic descent through an endless labyrinth of staircases. As the woman journeys deeper, the staircases mutate and she is trapped and pulled into their dangerous landscape, conducting us through more than fifty magnificent locations.
 

UMBRA_STILL_4_WEB.jpg

Umbra, 20'

2019, Γερμανία, ΗΠΑ / Germany, USA

Σκηνοθεσία / Direction: Florian Fischer, Johannes Krell

 

Ένα φως που τρεμοπαίζει, το θρόισμα των φύλλων, στρόγγυλα σημάδια φωτός στη σκιά ενός δέντρου. Το φως αντανακλάται στο νερό. Δύο στοιχεία της φύσης, το ένα μέσα στο άλλο. Μπορεί άραγε η φύση να παρακολουθήσει τον εαυτό της; Μία κινηματογραφική αντανάκλαση της παρουσίας και απουσίας των πραγμάτων.
 
A shimmering light, the rustle of the leaves, round spots of light in the shade of a tree. The sun reflects on the water. It is an element and counterpart. Can nature observe itself? A cinematic reflection on the presence and absence of things.
 

bottom of page