top of page

Τρίτη / Tuesday 15/10/2024

Photo 6 photo3.jpg
Headshot 89fe8cbffd-headshot.jpg

Morî

19′, 2024

Τουρκία / Turkey

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Yakup Tekintangaç | Σενάριο / Screenplay: Yakup Tekintangaç | Φωτογραφία / Cinematography: Emre Pekçakır | Μοντάζ / Editing: Doruk Kaya, Amir Etminan | Σκηνογραφία / Art Direction: Güler Başar | Ενδυματολογία / Costume Design: Güler Başar | Μουσική / Music: Mustafa Biber | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Taylan Geçit, Utku Gürler | Ερμηνευτές / Cast: Hayrünisa Akbaş, Ozan Çelik, S. Emrah Özdemir | Παραγωγός / Producer: Yakup Tekintangaç | Σε συμπαραγωγή με / In co-production with: Vefa Geylani, Vefa Film

Μοναδική ανάμνηση που απέμεινε στον Μόρι από τον πατέρα του είναι η ηχογράφηση μιας ιστορίας που του είχε διηγηθεί κάποτε. Ο Μόρι την ακούει συχνά. Μια μέρα, ένας νέος δάσκαλος φθάνει στο σχολείο. Όταν ο Μόρι τον βλέπει, είναι πεπεισμένος ότι πρόκειται για τον πατέρα του.

 

The only memory left to Mori from his father is the audio recording of the story he told him. Mori listens to this tale from time to time. One day, a new teacher comes to school. When Mori sees the teacher, he thinks he is his father. 

 

To έργο του Yakup Tekintangaç (γεν. 1980, Άγρι) επικεντρώνεται σε θέματα όπως η παιδική ηλικία, η ταυτότητα και το αίσθημα του ανήκειν. Με τη μικρού μήκους ταινία του, Azad, απέσπασε πολλά βραβεία σε τοπικά και διεθνή φεστιβάλ, ενώ άγγιξε το 1,5 εκατ. προβολές στο YouTube. Η πιο πρόσφατη ταινία του, που υλοποίησε με τη στήριξη του Προγράμματος Κοινωνικής Σκέψης της Ε.Ε., έκανε πρεμιέρα στο επίσημο διαγωνιστικό του Φεστιβάλ Ομπερχάουζεν. Η ταινία εξακολουθεί να διανύει τη φεστιβαλική της πορεία.

 

Yakup Tekintangaç (b. Ağrı, 1980) focuses on the themes of childhood, identity, and belonging with his short films. He received awards from many national and international festivals with his short film Azad, which also reached 1.5 million views on YouTube. His new short film, Morî", supported by the European Union's Civil Thinking Programme, had its world premiere in the main competition section of the 70th International Oberhausen Short Film Festival. Morî's festival journey continues.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Morî 

2015 Azad 

2014 Policeland 

2013 The Capsule 

Photo 2 NoHorsesOnMars_20231123-2.mov.00_05_43_06.Still028.jpg
Headshot 53446c8c86-headshot.jpg

No Horses on Mars

15′, 2024

Ολλανδία / The Netherlands

Πειραματική / Experimental 

 

Σκηνοθεσία / Direction: Bea de Visser | Σενάριο / Screenplay: Bea de Visser | Φωτογραφία / Cinematography: Adri Schrover, Thom de Bie, Bea de Visser | Μοντάζ / Editing: Bea de Visser | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Bea de Visser | Σκηνογραφία / Art Direction: Bea de Visser | Μουσική / Music: Daan Hofman | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Bouk Bouwmeester | Ερμηνευτές / Cast: Oliver Delgado, Equantico, Tess, Playboy, Julia | Παραγωγοί / Producers: Bea de Visser | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Anotherfilm 

 

Ο θεατής γίνεται κάποιος άλλος μέσα από την αυθεντική οπτικοακουστική εκπροσώπηση της υποκειμενικής προοπτικής του ζώου. Η καθημερινή πρακτική της σχέσης αλόγου και ανθρώπου όπως τη βιώνει ένα άλογο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του μέσα από τον κόσμο. Μεταφορά, νάρκωση, θεραπεία και καθοδήγηση κάνουν τη φοράδα να αισθανθεί μια απρόσμενη ευδαιμονία.

 

The viewer becomes someone else through an authentic audiovisual representation of the animal's subjective point of view. A vision of a daily practice of the relationship between horse and human, experienced by the horse on a journey through her world, where she is transported, sedated, treated and guided, interspersed with an unexpected bliss of being there.

 

H Bea de Visser έχει διακριθεί για το έργο της, το οποίο αποτελείται κυρίως από εγκαταστάσεις, film art και ηχητική περφόρμανς. Η φιλμογραφία της, και η κυρίως ψηφιακή πρακτική που εφαρμόζει, εστιάζει στην προοπτική της ζωγράφου και αφηγήτριας που κοιτάζει τον κόσμο μέσα από διαφορετικούς φακούς. Τα ζώα αποτελούν επαναλαμβανόμενο μοτίβο στο έργο της, το οποίο σαγηνεύει τον θεατή χάρη στο πλούσιο κινηματογραφικό ιδίωμά της: ποιητικό σε ύφος, επιστρατεύει εναλλακτικές αφηγηματικές φόρμες.

 

Bea de Visser is recognised for her film art, installation work and sound performances. Her work can best be described as a digital media-based practice – from the perspective of a painter and storyteller who looks at the world through different lenses. Animals are a recurring motif in her work. Her work seduces the onlooker by a rich cinematographic language, that is poetic in nature, and told by alternative narrative form.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 No Horses on Mars

2019 The Animal That Therefore I Am

2011 Chairs Missing

2009 Mama Superfreak

2006 Roses and Fall

2004 Just a Minute Yoko

2004 The Second Memory

2001 The Barren Land

1999 Another Another

1996 A Breath Hush

Photo 9 Polish_20231108_120625469.jpg
Headshot c51b55f1ee-headshot.jpg

20 Euros

14′, 2024

Κύπρος / Cyprus

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Αλέξανδρος Μαχλουζαρίδης-Σιάλιτ / Alex Machlouzarides-Shalit | Σενάριο / Screenplay: Αλέξανδρος Μαχλουζαρίδης-Σιάλιτ / Alex Machlouzarides-Shalit | Φωτογραφία / Cinematography: Stephan Metzner | Μοντάζ / Editing: Αλέξανδρος Μαχλουζαρίδης-Σιάλιτ / Alex Machlouzarides-Shalit | Σκηνογραφία / Art Direction: Μικαέλλα Σωκράτους / Mikaella Socratous | Ενδυματολογία / Costume Design: Μικαέλλα Σωκράτους / Mikaella Socratous | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Σταύρος Τερλικκάς / Stavros Terlikkas | Ερμηνευτές / Cast: Άνθη Κάσινου, Κωνσταντίνος Τσίτσιος, Γιώργος Αβραάμ, Σταύρος Πατσιάς, Μαρία Κωνσταντίνου, Φοίβος Χατζηνικολάου / Anthi Kasinou, Constantinos Tsitsios, George Avraam, Stavros Patsias, Maria Constantinou, Phivos Hadjinicolaou | Διεύθυνση Παραγωγής / Production Manager: Natalia Der Parthogh | Παραγωγός / Producer: Άντρος Αχιλλέως / Andros Achilleos | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: A.B. Seahorse Films Productions Ltd  

 

Η έξοδος ενός ζευγαριού διακόπτεται άδοξα από έναν άντρα σε ένα πάρκινγκ, ο οποίος έρχεται να κλονίσει τις αντιλήψεις τους για τον σύγχρονο ανδρισμό.

 

A couple's night out is interrupted by a man in a parking lot who challenges their perceptions of modern-day masculinity.

 

Ο Αλέξανδρος Μαχλουζαρίδης-Σιάλιτ είναι βραβευμένος Κύπριος σκηνοθέτης. Γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1996 και εγκαταστάθηκε στην Κύπρο το 2006. Ολοκλήρωσε το πτυχίο του (BA (Hons)) στις Κινηματογραφικές Σπουδές στο Πανεπιστήμιο Falmouth και το μεταπτυχιακό του στη Σκηνοθεσία στη σχολή MetFilmSchool London. Προηγούμενες ταινίες του τιμήθηκαν με βραβεία σε διεθνή φεστιβάλ, προβάλλονται στην πλατφόρμα MUBI και έχουν συμμετάσχει σε BAFTA-qualifying φεστιβάλ (The Morning After, Leonidas and the Fish, In the Mood for Food, The Attic). Πολλές από τις ταινίες του είναι διαθέσιμες στο κανάλι του στο YouTube (alexmachsha).

 

Alex Machlouzarides-Shalit is an award-winning Cypriot film director. He was born in New York in 1996 and moved to Cyprus in 2006. He completed his BA (Hons) in Film Studies at Falmouth University, and graduated with MA in Directing from MetFilmSchool London. His previous short films have won multiple international awards and featured on MUBI and at BAFTA-qualifying festivals (The Morning After, Leonidas and the Fish, In the Mood for Food and The Attic). Many of his films are now available on his YouTube channel (alexmachsha).

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 20 Euros

2022 In the Mood for Food 

2021 Leonidas and the Fish

2019 The Morning After

2019 The Attic

Photo 1 01_Ce_qui_appartient_a_Cesar_Photo_tournage__9_credit_Martin_Laugery.jpg
violette-gitton-non-officielle.jpg

Changing Rooms / Ce Qui Appartient à César

18′, 2024

Γαλλία / France

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Violette Gitton | Σενάριο / Screenplay: Violette Gitton | Φωτογραφία / Cinematography: Martin Laugery | Μοντάζ / Editing: Cyrielle Thelot, Clémentine Lacroux | Ερμηνευτές / Cast: Marius Plard, Billie Blain, Jala Altawil, Aliocha Reinert | Παραγωγοί / Producers: Jules Reinartz, Pauline Seigland, Lionel Massol | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Films Grand Huit 

 

Η μεγάλη αδερφή του δωδεκάχρονου Σεζάρ, η Λου, είναι θύμα σεξουαλικής επίθεσης. Στα αποδυτήρια του μαθήματος ξιφασκίας, τα πάντα ορίζονται με το μέτρο της βίας. Ο Σεζάρ θα ήθελε πολύ να λαμβάνει μέρος σε όλες τις μάχες, μόνο που δεν έχει τα όπλα για να το πράξει.

 

César is 12 when his older sister Lou is sexually assaulted. In the changing rooms of the fencing classes he attends, everything is measured by the yardstick of violence. César would like to take part in every fight, but he doesn’t have the weapons.

 

Έχοντας ανακαλύψει τον Κινηματογράφο μέσα από πρότζεκτ και ταινίες ιδίας παραγωγής στη γενέτειρά της, τη Βρετάνη, η Violette Gitton εγκαταστάθηκε στο Παρίσι για να σκηνοθετήσει την ταινία Changing Rooms με εταιρεία παραγωγής τη Films Grand Huit. Εργάστηκε για πολλά χρόνια ως εμψυχώτρια και διαχειρίστρια κατασκηνώσεων, καθώς και ως παιδαγωγός, ενδιαφέροντα τα οποία εξακολουθεί να εξασκεί, παράλληλα με τη συγγραφή σεναρίου. Αυτή την περίοδο, βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης ενός ηχητικού ντοκιμαντέρ για το Arte Radio, ενώ ετοιμάζει το σκηνοθετικό της ντεμπούτο μεγάλου μήκους.

 

After discovering Cinema through self-produced projects and associations in her native region Brittany, Violette Gitton moved to Paris to direct Changing Rooms with the Films Grand Huit production company. Drawing on her experience as an animator and director of holiday camps, she is also passionate about her job as a children’s coach, which she pursues alongside writing. Violette is currently developing a sound documentary for Arte Radio and is thinking about her first feature film.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Changing Rooms / Ce Qui Appartient à César

2018 Louis Dans tous les Sens

2016 La Gêne Éthique

 

Βραβεία / Awards:

-Grand Prix - Prix Unifrance, France, 2024.

film_TheCostofFlesh_still2.jpg
Headshot 1dff15f3de-headshot.jpg

The Cost of Flesh / Au Prix de la Chair

10′, 2023

Γαλλία / France

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Tomas Palombi | Σενάριο / Screenplay: Flore Desbiens, Tomas PALOMBI | Φωτογραφία / Cinematography: Tomas Palombi | Μοντάζ / Editing: Tomas Palombi | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Arthaud Versaveaud | Ερμηνευτές / Cast: Nayla Berrada, Camille Monchy, Baptiste Philippe | Παραγωγός / Producer: Marc Eliel Chouraqui | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Beamlight Films | Συμπαραγωγοί / Co-producers: Florian Pannetier, Willfried Fedida, Creative Pepper, o62 Production

 

Η Αλίς είναι μια παράλυτη έφηβη που μπορεί να επικοινωνεί μόνο με την κίνηση των ματιών της. Ο αδελφός και η αδελφή της δοκιμάζουν μια ανορθόδοξη μέθοδο για να τη θεραπεύσουν.

 

Alice is a totally paralysed teenager who can only communicate through the movements of her eyes. Her brother and sister try an obscure method to treat her.

 

Ο Tomas Palombi γεννήθηκε το 1990 στη Γαλλία. Έχει εργαστεί ως διευθυντής φωτογραφίας σε πολλές ταινίες μικρού μήκους, μουσικά βίντεο και ντοκιμαντέρ. Το 2023 έστρεψε το ενδιαφέρον του προς τη σκηνοθεσία, γράφοντας την πρώτη του ταινία μικρού μήκους, με τίτλο The Cost of Flesh.

 

Tomas Palombi was born in 1990 in France and has worked as a director of photography on numerous short film projects, music videos, and documentaries. In 2023, he transitioned to directing by writing and directing his first short film, The Cost of Flesh.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 The Cost of Flesh / Au Prix de la Chair

Photo 3 POOPY_STILL_6.jpg
Headshot c2ccdd461e-headshot.jpg

Comrade Poopy

19′, 2024

Μιανμάρ, Γαλλία, Ιαπωνία / Myanmar, France, Japan

Ντοκιμαντέρ / Documentary

 

Σκηνοθεσία / Direction: M | Σενάριο / Screenplay: M | Φωτογραφία / Cinematography: M | Μοντάζ / Editing: M | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Stephane Debien | Με τη συμμετοχή / With the participation of: Minye Hla, Naw Htike | Παραγωγοί / Producers: Angele de Lorme, Kazutaka Watanabe | Εταιρείες Παραγωγής / Production Companies: Panorama films, ExNKK 

 

Μετά τις διαμαρτυρίες κατά του στρατιωτικού πραξικοπήματος στη Μιανμάρ το 2021, η Νο και ο σύζυγός της αποφασίζουν να αποδράσουν στη ζούγκλα. Στην καρδιά της άγριας φύσης, ο σύζυγος της Νο αναγκάζεται να πάρει μια απόφαση που θα του αλλάξει τη ζωή: συστρατεύεται στο πλευρό των μαχητών της αντίστασης. Εν μέσω χάους και αβεβαιότητας, το ζευγάρι βρίσκει ανακούφιση σε έναν απρόσμενο σύντροφο: ένα γατί που ακούει στο όνομα Πούπι.

 

Following the protest against the 2021 Myanmar military coup, Naw and her husband embark on a harrowing escape in the jungles. In the heart of the dense wilderness, Naw's husband makes a life-altering decision: he joins the ranks of the resistance fighters. Amidst the chaos and uncertainty, the couple finds comfort in an unexpected companion—a newly adopted cat they name Poopy. 

 

Το άτομο M είναι σκηνοθέτης με καταγωγή από τη Μιανμάρ.

 

M is a Burmese filmmaker.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Comrade Poopy

Photo 5 Screenshot_2024-04-09_122336.jpg
Directors.jpg

In Our Millions

3′, 2023

Ηνωμένο Βασίλειο / United Kingdom

Ντοκιμαντέρ, Πειραματική / Documentary, Experimental

 

Σκηνοθεσία / Direction: Μέλη Βασιλούδη Παγιάτα / Meli Vasiloudes Bayada, Ally Lloyd, Esme Haddrill Selman | Φωτογραφία / Cinematography: Μέλη Βασιλούδη Παγιάτα, Ally Lloyd, Esme Haddrill Selman / Meli Vasiloudes Bayada, Ally Lloyd, Esme Haddrill Selman 

 

Μια πειραματική ταινία για την αλληλεγγύη της Σκωτίας προς την Παλαιστίνη, γυρισμένη κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων της 11ης Νοεμβρίου. Η ταινία δημιουργήθηκε με συνεργατικό τρόπο κατά την περίοδο δύο ημερών, με τη χρήση Super8 κάμερας και οικολογική επεξεργασία χειρός.

 

Αn experimental film about Scottish solidarity with Palestine, filmed during the November 11th protests. The film was made collaboratively over two days, shot using Super8 film and ecologically hand-processed.

 

Η Μέλη Βασιλούδη Παγιάτα είναι Κύπρια σκηνοθέτρια, σεναριογράφος και καλλιτέχνης με έδρα τη Σκωτία. Το έργο της επικεντρώνεται σε θέματα όπως η κουήρ ταυτότητα, η μετανάστευση, η μετα-αποικιοκρατία, η ταυτότητα και το έθνος. Ως γεωγράφος, την ενδιαφέρει ιδιαίτερα η εύρεση αντικειμένων και αρχείων, η αμφισβήτηση αφηγημάτων και επιχειρημάτων, και η  αποικιοποίηση της τέχνης και της κουλτούρας. 

 

Meli Vasiloudes Bayada (she/her) is a Cypriot writer, artist, and filmmaker based in Scotland. Her work focuses on queerness, migration, post-colonialism, identity, and nation. As a geographer, she is interested in resurfacing objects and archives, challenging narratives and discourses, and decolonising art and culture.

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 In Our Millions

Photo 7 Stills_10.jpg
Headshot 30d3b78ebf-headshot.jpg

A Deer Died Here

14’, 2023

Ιταλία / Italy

Μυθοπλασία / Fiction

 

Σκηνοθεσία / Direction: John Giordano | Σενάριο / Screenplay: John Giordano | Φωτογραφία / Cinematography: Asfet Media | Μοντάζ / Editing: Simone Di Tella | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Isabella Bruno | Σκηνογραφία / Art Direction: Lara Zeidan | Μουσική / Music: Oliviero Forni, Andrea Di Marzio | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Stefano Di Fiore | Ερμηνευτές / Cast: Eugenio Franceschini, Leonardo Salari | Παραγωγός / Producer: Claudio Domenici | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: MMTVFILM 

 

Ο Άλεξ, ένας νεαρός κηδεμόνας που πασχίζει να αντιμετωπίσει τα δικά του προσωπικά προβλήματα, είναι για δύο μήνες ανάδοχος του έφηβου Ραφαέλ, ώσπου συνειδητοποιεί ότι δεν μπορεί να του προσφέρει αυτό που πραγματικά χρειάζεται. Ο Ραφαέλ, όμως, είναι απρόθυμος να γυρίσει στα παλιά.

 

After a two-month period in foster care, Alex, a young guardian struggling with his own issues, realises that he can’t give Raphael, a teenager reluctant to return to his previous life, what he really needs.

 

Ο βρετανοϊταλικής καταγωγής John Giordano (32 ετών) είναι σεναριογράφος και σκηνοθέτης, με έδρα τη Ρώμη. Αποφοίτησε από τη Σχολή Κινηματογράφου Newport Film School της Ουαλίας όπου σκηνοθέτησε τη βραβευμένη ταινία AMIAS (2013). Το επίτευγμά του αυτό είχε ως αποτέλεσμα να λάβει υποτροφία για μεταπτυχιακές σπουδές στη Σκηνοθεσία, στη London Film School. Στο πλαίσιο της πτυχιακής του, ανέλαβε την παραγωγή του Three Centimetres, σε σκηνοθεσία της Lara Zeidan, που απέσπασε το Βραβείο Teddy στην Berlinale και επιλέχθηκε να συμμετάσχει σε πάνω από 120 φεστιβάλ. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως η BVLGARI και τηλεοπτικές σειρές όπως το Drag Race Italia. Το A Deer Died Here είναι η πιο πρόσφατη ταινία του (2023).

 

John Giordano (32 y.) is a British-Italian author and filmmaker based in Rome. He earned a BA in Film & Video from Newport Film School in Wales, where he directed the award-winning short film AMIAS (2013). This achievement led to a scholarship for an MA in Filmmaking at the London Film School. For his thesis, he produced Lara Zeidan’s Three Centimetres, which won the Teddy Award at Berlinale and was selected in over 120 festivals around the world. He has worked with BVLGARI and on Drag Race Italia. His latest short film is A Deer Died Here (2023).
 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 A Deer Died Here

2015 Falling as we Grow

2013 AMIAS

 

Βραβεία / Awards:

-Best Actor Award, Corto Colonna, Italy, 2024.

Photo_2.jpg
4f69d74879-headshot.jpg

Δίλημμα / Dilemma

15′, 2024

Κύπρος / Cyprus

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Πάρις Χριστοφή / Paris Christophi | Σενάριο / Screenplay: Πάρις Χριστοφή / Paris Christophi | Φωτογραφία / Cinematography: Νικόλας Λοΐζου / Nicholas Loizou | Μοντάζ / Editing: Ανδρέας Χριστοφίδης / Antreas Christophides | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Αιμιλία Σουρμελή / Aimilia Sourmeli | Σκηνογραφία / Art Direction: Χριστιάνα Κουρέα / Christiana Kourea | Μουσική / Music: Δημήτρης Μύλης / Dimitris Mylis | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Δημήτρης Μύλης / Dimitris Mylis | Ερμηνευτές / Cast: Γιώργος Κυριάκου, Θέκλα Φλουρή, Ανδρούλα Ηρακλέους / Giorgos Kyriacou, Thekla Flouri, Androula Eracleous | Παραγωγός / Producer: Πάρις Χριστοφή / Paris Christophi 

 

Ένα νεαρό ζευγάρι αναγκάζεται να πάρει μια κρίσιμη απόφαση που θα καθορίσει το μέλλον του νεογέννητου παιδιού τους.

 

A couple of young parents are called upon to make a critical decision that will determine the future of their newborn child.

 

Ο Πάρις Χριστοφή γεννήθηκε το 1993 στη Λεμεσό. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Frederick με πτυχίο στην Οπτικοακουστική Επικοινωνία (BA). Το 2019 σκηνοθέτησε την πρώτη του ταινία μικρού μήκους με τίτλο Disconnected. Έχει συνεργαστεί με φεστιβάλ και άλλους οργανισμούς στην Κύπρο και το εξωτερικό. Εργάζεται στον τομέα της οπτικοακουστικής επικοινωνίας ως σκηνοθέτης, φωτογράφος και μουσικός. Το πάθος του για τη μουσική τον οδήγησε σε συνεργασίες με διάφορες μπάντες και καλλιτέχνες, τόσο στη φωτογράφηση όσο και στη δημιουργία μουσικών βίντεο.

 

Paris Christophi was born in 1993 in Limassol, Cyprus. He graduated from the Frederick University of Cyprus, Department of Audio-Visual Communication with a BA in Audio Visual Communication. In 2019, he directed his first short film, Disconnected. He has collaborated with festivals and organisations in Cyprus and abroad. He works in the field of audio-visual communication as a filmmaker, photographer, and musician. His passion for music made him collaborate with various bands and artists, both for the creation of music videos and photo shoots. 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Δίλημμα / Dilemma

2019 Disconnected

bottom of page