top of page

Τετάρτη / Wednesday 16/10/2024

Photo 7 DSCF62511.jpg
Headshot bcf947f380-headshot.jpg

On Tracks / Mesillat Yesharim

21′, 2023

Ισραήλ / Israel 

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Itai Kerem, Roni Vainer | Σενάριο / Screenplay: Itai Kerem, Roni Vainer | Φωτογραφία / Cinematography: Yoad Joe Magal | Μοντάζ / Editing: Itamar Von Gross | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Nikol Nixon | Σκηνογραφία / Art Direction: Ohad Gurfinkel | Ενδυματολόγος / Costume Design: Tal Talko | Μουσική / Music: Haben Zona Hasfaradi | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Ami Arad | Ερμηνευτές / Cast: Itamar Eliyahu, Sunny Kamel, Snir Shain, Adam Kinde, Omad Shakur | Παραγωγός / Producer: Adi Navon | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Nature's Way, Shai Karem Corporated | Σε συμπαραγωγή με / In co-production with: Shai Kerem, Nova Productions

 

Ένα νυχτερινό ταξίδι στο κέντρο του Τελ Αβίβ καταρρίπτει το τοξικό προνόμιο της ισραηλινής αρρενωπότητας, ρίχνοντας φως στις ζωές των αιτητών ασύλου.

 

A night journey through downtown Tel Aviv breaks the toxic privilege of Israeli manhood and sheds light on the lives of asylum seekers.

 

O Roni Vainer είναι μετανάστης που ζει στο Τελ Αβίβ, στον Βορρά και στην Έρημο. Παγιδευμένος στην αγκαλιά μιας ζωής γεμάτης τρέλα, ετοιμάζει αυτή την περίοδο την πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους. Σκηνοθέτησε μία τριλογία ταινιών μικρού μήκους. Ο Itai Kerem ζει στην περιοχή Χανά Καρκούρ του Ισραήλ. Είναι πατέρας, καλλιτέχνης και ασχολείται με τη συμβουλευτική γονέων.

 

Roni Vainer is an immigrant who lives in Tel Aviv, the North, and the Desert. Nowadays, locked in the arms of a crazy life, he is currently working on his first feature film. He directed a Trilogy of short films. Itai Kerem lives in Pardes Hanna-Karkur, Israel. He is a father, an artist, and a parenting therapist.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 On Tracks / Mesillat Yesharim 

2022 Always, Already

2021 Trilogy on Adolescence and Manhood

Photo 3 3_STILL_3MWh.jpg
Headshot 7e81616dd0-headshot.jpg

3MWh

12′, 2024

Τσεχία / Czech Republic

Πειραματική / Experimental

 

Σκηνοθεσία / Direction: Marie-Magdalena Kochová | Σενάριο / Screenplay: Josef Kokta | Φωτογραφία / Cinematography: Kristina Kulova | Μοντάζ / Editing: Veronika Kasparova | Μουσική / Music: Hastal Hapka | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Martin Michalek | Ερμηνευτές / Cast: Jaroslav Pizl | Παραγωγός / Producer: Agata Kolarova | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Helium Film | Συμπαραγωγοί / Co-producers: Magic Lab (Michal Krecek), FAMU (Tomas Simon), Nadacní fond FILMTALENT ZLÍN (Marketa Pasmovaa)

 

Ένας εργάτης πυρηνικού εργοστασίου, ο οποίος έχει εμμονή με το μέτρημα, έχει θέσει το μέγιστο όριο ηλεκτρικού ρεύματος που επιθυμεί να καταναλώσει. Όμως η ενέργεια που κανονικά θα έπρεπε να διαρκέσει για ολόκληρη τη ζωή του σιγά-σιγά εξαντλείται, αναγκάζοντάς τον να αποφασίσει για την τελική της χρήση.

 

A nuclear power plant worker obsessed with counting has set a maximum limit on how much electricity he wants to consume. But the energy that should have lasted him for the rest of his life is slowly running out, forcing him to decide on its final use.

 

Η Marie-Magdalena Kochová είναι σκηνοθέτρια από την Τσεχία με έδρα την Πράγα. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο του Πίλσεν με πτυχίο στα Νέα Μέσα, και από τη Σχολή Κινηματογράφου FAMU της Πράγας με σπουδές στη Σκηνοθεσία Ντοκιμαντέρ. Το 2019, η μικρού μήκους ταινία της Apparatgeist (2019) απέσπασε Ειδική Μνεία της Επιτροπής Νεότητας στο Φεστιβάλ της Τζιχλάβα (Ji.hlava IDFF). Η υβριδική μικρού μήκους της, με τίτλο Shells, έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Κάρλοβι Βάρι το 2022, συμμετείχε στο επίσημο διαγωνιστικό του Hot Docs στον Καναδά το 2023 και απέσπασε Βραβείο Καλύτερης Φοιτητικής Ταινίας στο Φεστιβάλ Cinedans του Άμστερνταμ. Το έργο της επικεντρώνεται σε προσωπικά και κοινωνικά θέματα μέσα από το είδος της μυθοπλασίας και του ντοκιμαντέρ, ενώ αυτή την περίοδο ετοιμάζει το σκηνοθετικό της ντεμπούτο μεγάλου μήκους, το ντοκιμαντέρ The Other One.

 

Marie-Magdalena Kochová is a Czech director based in Prague. ​She graduated from New Media in Pilsen and studied Documentary Film at FAMU in Prague. Her short film Apparatgeist (2019) was granted the Special Mention of the Student Jury at the Ji.hlava IDFF 2019. Her hybrid short film Shells premiered at Karlovy Vary International Film Festival in 2022, competed at Hot Docs Canadian International Documentary Festival in 2023, and won the Best International Student Film Award at Cinedans Film Festival Amsterdam in 2023. Her work focuses on personal and social themes through documentary and fictional forms, and she is currently working on her first documentary feature film, The Other One.

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 3MWh

2022 Shells

2019 Apparatgeist

 

Βραβεία / Awards:

-Brand New Eyes Award, Leiden Shorts, Netherlands, 2024.

-Best Short Film Award, Cervino Cine Mountain, Italy, 2024.

-Best Fiction Award, Festival Internacional de Escuelas de Cine, Uruguay, 2024.

Photo 4 TAXI_BTS_2019-182.jpg
Headshot 71c4896652-headshot.jpg

TAXI

15′, 2024

Κύπρος / Cyprus

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Κωνσταντίνος Νικηφόρου / Constantinos Nikiforou | Σενάριο / Screenplay: Κωνσταντίνος Νικηφόρου / Constantinos Nikiforou | Φωτογραφία / Cinematography: Nenad Todorovic | Μοντάζ / Editing: David Hands | Ενδυματολογία / Costume Design: Ανδρέας Αντωνίου / Andreas Antoniou | Μουσική / Music: Σταύρος Μακρής / Stavros Makris | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Θοδωρής Μουστάκας / Thodoris Moustakas | Ερμηνευτές / Cast: Ζωή Κυπριανού, Βαρνάβας Κυριαζής, Γιώργος Αναγιωτός, Άννα Γιαγκιώζη, Ηρόδοτος Μιλτιάδους / Zoi Kyprianou, Varnavas Kiriazis, Yorgos Anagiotos, Anna Giagkiozi, Irodotos Miltiadous | Παραγωγοί / Producers: Ευκλείδης Παπαδόπουλος / Efklidis Papadopoulos | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Caretta Films | Σε συμπαραγωγή με / In co-production with: ΣΕΚΙΝ, P.S. Movies & Stories / S.E.KIN, P.S. Movies & Stories

 

Οδηγώντας στους γραφικούς δρόμους της Κύπρου, μια οδηγός ταξί διηγείται στους επιβάτες της φρικιαστικές λεπτομέρειες σχετικά με τον θάνατο του άντρα της, κρατώντας τους «στην άκρη του καθίσματός τους». Καθώς όμως η διαδρομή φθάνει στο τέλος της, αναγκάζεται να αντικρίσει κατάματα την αλήθεια.

 

Navigating the scenic roads of Cyprus, a taxi driver recounts gruesome details of her husband's death to her captivated passengers, keeping them on the edge of their seats. But at the end of the journey, she faces the weight of reality she cannot elude.

 

Ο Κωνσταντίνος Νικηφόρου γεννήθηκε το 1976 στη Λευκωσία. Αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο το 2001, παρέμεινε στο Λονδίνο μέχρι το 2010 όπου εργάστηκε ως παραγωγός και μέλος του κινηματογραφικού συνεργείου ταινιών μεγάλου μήκους. Από το 2003 μέχρι το 2005 εργάστηκε για την ιταλική τηλεόραση ως παραγωγός ντοκιμαντέρ. Έχει ασχοληθεί με την παραγωγή και σκηνοθεσία ταινιών ντοκιμαντέρ μικρού και μεγάλου μήκους. Κατά την επιστροφή του στην Κύπρο το 2010, συνεργάστηκε με τα κανάλια BBC, SVT, Arte, ZDF, ARD, μεταξύ άλλων, και ασχολήθηκε με την παραγωγή ταινιών μυθοπλασίας και ντοκιμαντέρ. Είναι μέλος της Ένωσης Σκηνοθετών Κύπρου. Με την εταιρεία παραγωγής του, την Caretta Films, ανέλαβε τη συμπαραγωγή της ταινίας μεγάλου μήκους, Snow White Dies at the End, η οποία έκανε πέρυσι πρεμιέρα στο φεστιβάλ Slamdance.

 

Constantinos Nikiforou was born in 1976, in Nicosia, Cyprus. After graduating from university in 2001, he remained in London until 2010, working as a producer and was involved in the production of feature films. Meanwhile, between 2003 and 2005, he worked for the Italian Television as a documentary producer. He has produced and directed documentaries, and short and feature films. Upon his return to Cyprus in 2010, he collaborated with the BBC, SVT, Arte, ZDF, ARD and many more, in the production services of films and documentaries. He is a member of the Directors Guild of Cyprus. He co-produced with his production company, Caretta Films, the fiction feature Snow White Dies at the End, which was screened at Slamdance earlier last year.

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 TAXI

 

Βραβεία / Awards:

-Astron Audience Award for Best Short, San Francisco Greek Film Festival, USA, 2024.

Photo 3 CADAVER_STILLS_1.1.6.jpg
Headshot 88d19e701b-headshot.jpg

Cadáver

21′, 2023

Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Μαρόκο / Spain, United Kingdom, Morocco

Ντοκιμαντέρ / Documentary 

 

Σκηνοθεσία / Direction: Benjamin Kodboel | Φωτογραφία / Cinematography: Benjamin Kodboel, Toni Llobet | Μοντάζ / Editing: Frederik Ribergaard | Μουσική / Music: Jack McCartney | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Μάριος Θεμιστοκλέους / Marios Themistokleous | Με τη συμμετοχή / With the participation of: Martín Zamora | Παραγωγός / Producer: Sam Zhodi 

 

Η επιχείρηση του Martín Zamora φαίνεται να τα πηγαίνει καλά – περίφημα κατ’ ακρίβειαν: διαχειρίζεται ένα γραφείο τελετών στο λιμάνι της Αλχεθίρας στην Ισπανία. Δουλειά του είναι να μεριμνά για την ταυτοποίηση των ανθρώπων που έχασαν τις ζωές τους στην προσπάθειά τους να διασχίσουν τα Στενά του Γιβραλτάρ, να ενημερώνει τους συγγενείς τους και να επαναπατρίζει τα άψυχα σώματά τους.

 

Martín Zamora’s business has been going well — far too well: he manages a mortuary in the port city of Algeciras, Spain. He identifies the bodies of those who have died trying to cross the Strait of Gibraltar, informs their relatives, and repatriates them to their home countries. 

 

Ο Benjamin Kodboel είναι πολύγλωσσος σκηνοθέτης με καταγωγή από τη Δανία και με έδρα το Λονδίνο, απόφοιτος της σχολής National Film and Television School. Υπήρξε πρόσφατα υποψήφιος για τα βραβεία RTS, One World Media, για βραβείο φοιτητικού BAFTA και βραβείο Grierson. Ταινίες του έχουν προβληθεί σε κορυφαία φεστιβάλ όπως Hot Docs, Sheffield DocFest, CPH:DOX, Filmfest München. Με σπουδές στη Δημοσιογραφία και έχοντας εργαστεί για τρία χρόνια στον τομέα της επικαιρότητας (ξένες γλώσσες και διαχείριση εχθρικών περιβαλλόντων), το έργο του επικεντρώνεται στην ανθρώπινη πτυχή των παγκόσμιων συγκρούσεων. Πιστεύει ακράδαντα ότι το είδος του ντοκιμαντέρ προσφέρει το ιδανικό πρίσμα προβολής υποεκπροσωπούμενων ιστοριών.

 

Benjamin Kodboel is a multilingual Danish filmmaker based in London and an alumnus of the National Film and Television School. He was recently a finalist for the RTS, One World Media Awards and was shortlisted for a student BAFTA and the Grierson Awards, while screening at Hot Docs, Sheffield DocFest, CPH:DOX, Filmfest München. With a journalism background and three years of experience in current affairs, specialising in foreign language production and hostile environments, his work focuses on the human impact of global conflicts. He believes documentaries provide the ideal prism to share underrepresented stories.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Goodnight, Mister Stalin 

2023 Cadáver 

2022 Fatherland 

 

Βραβεία / Awards:

-Best Cinematography Award, Student Category, Royal Television Society, UK, 2024.

Photo 4 A011C006_120101_R2ZD.jpg
faouzi-bensaidi.jpg

Why did you Leave the Horse Alone? / Pourquoi as-tu Laissé le Cheval à sa Solitude?

8′, 2024

Γαλλία / France 

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Faouzi Bensaïdi | Σενάριο / Screenplay: Faouzi Bensaïdi | Φωτογραφία / Cinematography: Florian Berutti | Μοντάζ / Editing: Faouzi Bensaïdi | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Patrice Mendez, Ghita Zouiten | Ερμηνευτές / Cast: Artur, Garnica (άλογα / horses), Amine Afouzar, Smail Afouzar, Mohamed Hmimsa, Faouzi Bensaïdi | Παραγωγοί / Producers: Saïd Hamich Benlarbi, Sophie Penson | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Barney Production 

 

Μέσα στην έρημο, ένας μοναχικός καβαλάρης πλησιάζει καλπάζοντας. Το γέρικο, κουρασμένο άλογό του δεν πείθει. Επαναλαμβάνουμε τη σεκάνς. Εξακολουθεί να μην είναι πειστικό. Μα τι θα γίνει με αυτό το άλογο;

 

In the desert, a lone rider approaches at full gallop. His old, tired horse does not convince. We repeat the sequence. Still not convincing. What are we going to do with this horse?

 

Σκηνοθέτης θεάτρου και ηθοποιός, ο Faouzi Bensaïdi σκηνοθέτησε την πρώτη του ταινία μικρού μήκους το 1997, με τίτλο La Falaise, η οποία έλαβε πληθώρα βραβείων. Στο εξής έγραψε το Loin σε συνεργασία με τον André Téchiné. Το 2000, σκηνοθέτησε δύο ταινίες μικρού μήκους: Le Mur που συμμετείχε στο Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών του Φεστιβάλ Καννών, και την ταινία Trajets που απέσπασε βραβείο στο Φεστιβάλ Βενετίας. Η πρώτη του μεγάλου μήκους, Mille Mois, έλαβε το βραβείο «Le premier regard» και το βραβείο νεότητας στο τμήμα «Ένα Κάποιο Βλέμμα». Ακολούθησαν οι ταινίες WWW – What a Wonderful World που συμμετείχε στη «Mostra» της Βενετίας, και Mort à Vendre, που έλαβε το βραβείο Art et Essai στην Berlinale.

 

A theatre director and actor, Faouzi Bensaïdi directed his first multi-award-winning short film, La Falaise, in 1997. He then co-wrote Loin with André Téchiné. In 2000, he directed two short films: Le Mur, presented at the Quinzaine, and Trajets, which won a prize at the Venice Film Festival. His first feature, Mille mois, won the prize “Le premier regard” and De la jeunesse at Un Certain Regard. This was followed by WWW – What a Wonderful World at the Venice Mostra, and Mort à Vendre, awarded the Prix Art et Essai at the Berlinale.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Why did you Leave the Horse Alone? / Pourquoi as-tu Laissé le Cheval à sa Solitude ? 

2023 Déserts 

2022 Jours d’été 

2017 Volubilis 

2011 Mort à Vendre 

2006 WWW. What A Wonderful World 

2003 Mille Mois 

2001 Trajets 

2000 Le Mur 

1999 La Falaise

Photo 3 02.jpg
Headshot b29c82d25d-headshot.jpg

Amplified / Sukoun

19′, 2024

Ιορδανία, Αίγυπτος, Παλαιστίνη / Jordan, Egypt, Palestine 

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Dina Naser | Σενάριο / Screenplay: Dina Naser | Φωτογραφία / Cinematography: Eric Devin | Μοντάζ / Editing: Islam Kamal, Dina Naser | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Nada Wadi | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Ensieh Maleki | Ερμηνευτές / Cast: Malak Nasser, Suhad Khatib, Nadeem Al-Rimawi | Παραγωγοί / Producers: Batoul Ibrahim, Dina Naser | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Madd Moshawash | Διανομή / Distribution: Esen Studios

 

Έπειτα από ένα βίαιο περιστατικό στο κέντρο εκπαίδευσης Καράτε, μια νεαρή αθλήτρια με προβλήματα ακοής αναγκάζεται να βρει έναν νέο τρόπο για να επαναδιεκδικήσει τη δύναμή της.

 

After a violating incident at the Karate centre, a young hearing-impaired Karate athlete must find a new way to reclaim her power.

 

Η Dina Naser είναι σκηνοθέτρια και παραγωγός με καταγωγή από την Ιορδανία και την Παλαιστίνη. Το 2013 απέσπασε υποτροφία Docnomads για μεταπτυχιακές σπουδές στη Σκηνοθεσία Ντοκιμαντέρ. Το 2012 ξεκίνησε να σκηνοθετεί το πρώτο της ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, με τίτλο Tiny Souls: για πέντε χρόνια, η Dina κινηματογραφούσε τις ζωές των παιδιών στον Προσφυγικό Καταυλισμό Zaatari της Ιορδανίας. Η ίδια ταινία έκανε πρεμιέρα το 2019 στο φεστιβάλ CPH Dox, διανύοντας μια επιτυχημένη φεστιβαλική πορεία ανά το παγκόσμιο (Sheffield Doc Fest, IDFA, DOK Leipzig, Μπουσάν). Το 2017, ίδρυσε την εταιρεία παραγωγής Madd Moshawash, έχοντας ως στόχο, μέσα από διάφορα καλλιτεχνικά και πειραματικά έργα, να απαλείψει τα όρια μεταξύ ντοκιμαντέρ και μυθοπλασίας. Το 2024, το Amplified έκανε πρεμιέρα στην 74η Berlinale.

 

Dina Naser is a Jordanian/Palestinian director and producer. In 2013, she received the Docnomads scholarship for a Master's Degree in Documentary Filmmaking. She began shooting her debut feature documentary Tiny Souls in 2012 and, over the course of five years, Dina filmed the lives of children as they unfolded inside Zaatari Refugee Camp-Jordan. Tiny Souls premiered in 2019 in CPH Dox, and was well-received internationally, such as Sheffield Doc Fest, IDFA, DOK Leipzig and Busan. In 2017, Dina founded a multimedia production company, Madd Moshawash, with the vision of blurring the line between documentary and fiction through creating artistic and experimental work. In 2024, her short Amplified premiered at the 74th Berlinale.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Amplified / Sukoun

2019 Tiny Souls 

2016 One Minute 

 

Βραβεία / Awards:

-Bòack Bear Award for Sound Design, ATHENS International Film and Video Festival, USA, 2024.

-Audience Award, Amman International Film Festival, Jordan, 2024.

Photo 5 TMIT_Graded_Still_03.jpg
Headshot b316b4f23c-headshot.jpg

Trees Painted in Tar / Træer Malet i Tjære

14′, 2024

Δανία, Γαλλία / Denmark, France

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Casper Rudolf | Σενάριο / Screenplay: Michael Kunov | Φωτογραφία / Cinematography: Tobias Scavenius | Μοντάζ / Editing: Louis Bülov Berthelsen | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Sofie Bonde Lenau | Ενδυματολογία / Costume Design: Sophia Ladegaard | Μουσική / Music: Andreas Kildedal Westmark | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Patrick Svaneberg Vejen | Ερμηνευτές / Cast: Magnus Juhl Andersen, Søren Malling, Thomas Guldberg Madsen, Anders Kristian Aamodt, Gustav Scavenius | Παραγωγός / Producer: Giulia Triolo | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Snowglobe | Συμπαραγωγή / Co-production: Romain Bent, Protest Studios | Διανομή / Distribution: Lights On


 

Μια κυνηγετική εξόρμηση μετατρέπεται σε εφιάλτη όταν ένας έφηβος αναγκάζεται να επιλέξει ανάμεσα στην αποδοχή του πατέρα του ή τη δική του ακεραιότητα.

 

A hunting trip turns into a nightmare when a teenage boy must choose between his father's acceptance or his own integrity. 

 

Ο Casper Rudolf είναι σκηνοθέτης από την Κοπεγχάγη της Δανίας, υποψήφιος για Χρυσό Φοίνικα. Η ταινία μυθοπλασίας που σκηνοθέτησε, με τίτλο In the Soil, έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Καννών το 2021 και διένυσε μια επιτυχημένη φεστιβαλική πορεία (Fantasia FF, Κλερμόν Φεράν, Nashville FF κ.ά.). Το γκροτέσκο κυριαρχεί συχνά στο έργο του, ενώ οι ταινίες του καταπιάνονται με τα μεταφυσικά όρια μεταξύ ανθρώπου και φύσης.

 

​Casper Rudolf is a Palme d’Or nominated director based in Denmark, Copenhagen. His narrative short film In the Soil premiered at Cannes Film Festival in 2021 and has gone on to be shown at some of the largest festivals in the world (Fantasia Film Festival, Clermont-Ferrand Film Festival, Nashville Film Festival and many others). ​His cinematic obsession is the grotesque, and his films deal with the metaphysical borders between humans and nature.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Trees Painted in Tar / Træer Malet i Tjære

2021 In the Soil

2018 The Mare

Photo 2 7FEA7896-D62C-4DDC-AD98-C2EF2D5AD893.jpg
Headshot b052afc161-headshot.jpg

Ugly People

12′, 2024

Ηνωμένο Βασίλειο / United Kingdom

Πειραματική / Experimental 

 

Σκηνοθεσία / Direction: Αντώνης Χριστοδούλου / Antonis Christ | Σενάριο / Screenplay: Blanka Holmes | Φωτογραφία / Cinematography: Nikodem Trzcinowicz | Μοντάζ / Editing: Nikodem Trzcinowicz | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Antonis Christ | Σκηνογραφία / Art Direction: Antonis Christ | Μουσική / Music: Jenny Karapataki | Ερμηνευτές / Cast: Charlie Baker, Mia Harvey, Blanka Holmes | Παραγωγός / Producer: Blanka Holmes | Συμπαραγωγή / Co-production: Antonis Christ

 

Μια εσωτερική συνομιλία μεταξύ του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος. Γεννημένοι από έναν τόπο απογοήτευσης και χάους, οι W, N και M στοχεύουν μόνο στο να καταλάβουν. Άλλωστε, σας αξίζει ένα τέλος στην ιστορία.

 

An internal conversation between the past, present, and future versions. Born from a place of disappointment and chaos, W, N, and M aim for nothing less than to understand. After all, you deserve closure. 

 

Ο Αντώνης Χριστοδούλου είναι σκηνοθέτης και περφόρμερ που ζει στην Αγγλία, με καταγωγή από τη Λευκωσία. Πιστεύει ότι οτιδήποτε φυσιολογικό είναι βαρετό. Εργάζεται πειραματικά, επιστρατεύει την έκπληξη στην προσέγγισή του και δημιουργεί νέες πραγματικότητες και νόρμες. Συνεργάζεται με θέατρα στο Ηνωμένο Βασίλειο και διεθνώς (όπως το Curve Theatre). Υπήρξε υποψήφιος για βραβεία σε διάφορα φεστιβάλ όπως στο Golden Nugget IFF στο Λονδίνο και υποψήφιος για τα βραβεία Midlands Movie Awards. Τα Shiny Awards τον ανέδειξαν στη λίστα καλύτερων ανερχόμενων σκηνοθετών (Shiny Awards New Directors). Το Ugly People είναι το σκηνοθετικό του ντεμπούτο. 

 

Antonis Christ is a director and performer based in the East Midlands, born and raised in Nicosia, Cyprus. He believes anything normal is dull, works experimentally, encourages surprises and confusion as part of his approach, and creates new realities and norms. He works with some UK-producing theatres and international venues (including Curve Theatre). He was nominated in festivals such as the Golden Nugget International Film Festival in London and Midlands Movie Awards alongside many official selections. He was also selected for the Shiny's New Directors List (Management Company). Ugly People is his first dig into directing films. 

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Ugly People

2024 Loose

bottom of page