top of page

Πέμπτη / Thursday 17/10/2024

Photo 5 VIFF_Still__Mia_Swamp.jpg
Headshot 9a44b380e5-headshot.jpg

My Mother is a Cow / Minha Mãe é uma Vaca

15′, 2024

Βραζιλία / Brazil

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Moara Passoni | Σενάριο / Screenplay: Moara Passoni, Fernanda Frotté | Φωτογραφία / Cinematography: Carolina Costa, AMC | Μοντάζ / Editing: Germano de Oliveira | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Ruben Valdes | Ερμηνευτές / Cast: Amorosa, Luísa Bastos, Helena Albergaria, Ana Carolina Guztazazky, Claudio Rodrigues da Silva | Παραγωγοί / Producers: Sofia Geld, Daniel Liu | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Uvaia Filmes | Διανομή / Distribution: Lights On

 

Aναγκασμένη να ζήσει στο οικογενειακό αγρόκτημα της θείας της, στην άκρη ενός φλεγόμενου υδροβιότοπου στη Βραζιλία, η δωδεκάχρονη Μία λαχταρά ένα μητρικό χάδι. Όμως σε αυτόν τον ασταθή φυσικό κόσμο, υπό τον επικείμενο φόβο ενός φονικού ιαγουάρου που απειλεί να αφανίσει την οικογένεια, η αγάπη εμφανίζεται υπό την πιο απρόβλεπτη μορφή.

 

Left in her aunt’s care on a family ranch at the edge of the burning Brazilian wetland, 12-year-old Mia is desperate for the touch of her mother’s love – but in this volatile natural world, with the impending threat of a deadly Jaguar consuming the family, love comes in unexpected form.

 

Η Moara Passoni είναι σκηνοθέτρια και σεναριογράφος από τη Βραζιλία. Έγραψε και σκηνοθέτησε το μεγάλου μήκους φιλμ-δοκίμιο Extase (CPH:DOX, MoMA’S Doc Fortnight, Visions du Réel), το οποίο έλαβε διθυραμβικές κριτικές και πολλά βραβεία. Συν-έγραψε, επίσης, το The Edge of Democracy, το οποίο προτάθηκε για Βραβείο Όσκαρ. Είναι απόφοιτος των TorinoScriptLab, La Fémis-Cannes Producing Atelier, GOTHAM Week και NYSCA. Αυτή την περίοδο βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης της πρώτης της ταινίας μυθοπλασίας μεγάλου μήκους, Cost of Living (Torino Script Lab, Berlinale Talents Market) και μιας τηλεοπτικής σειράς με τίτλο Strikers. Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών της σπουδών στο Πανεπιστήμιο Columbia, τιμήθηκε με το Βραβείο Jelinek. Κατέχει πτυχίο στις Κοινωνικές Επιστήμες από το Πανεπιστήμιο του Σάο Πάολο και μεταπτυχιακό στη Σκηνοθεσία Ντοκιμαντέρ από το Πανεπιστήμιο Campinas. Είναι ιδρυτικό μέλος της κολεκτίβας BrazilianFilmmakerCollective.

 

Moara Passoni is a Brazilian writer and director. She wrote and directed the feature-length essay film Extase (CPH:DOX, MoMA’S Doc Fortnight, Visions du Réel), which received critical acclaim and awards. She co-wrote the Academy Award-nominated The Edge of Democracy. She is an alumna of TorinoScriptLab, La Fémis-Cannes Producing Atelier, GOTHAM Week, and NYSCA. She is developing her debut narrative feature Cost of Living (Torino Script Lab, Berlinale Talents Market), and her TV series Strikers. She received the Jelinek Award for her MFA in Directing from Columbia University. She holds a BA in Social Sciences from the University of São Paulo and a Master’s in Documentary Filmmaking from the University of Campinas. She is a founding member of the BrazilianFilmmakerCollective.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2020 Extase

2019 Edge of Democracy / Democracia em Vertigem

2017 Francesca

2015 Olmo & The Seagull

2012 Elena

Photo 3 IMG_2249.jpg
Headshot 5d4d9fc807-headshot.jpg

The Saddest Lines / En Hüzünlü Dizeler

20′, 2024

Κύπρος / Cyprus

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Bugra Ozverel | Σενάριο / Screenplay: Bugra Ozverel | Φωτογραφία / Cinematography: Alp Kaan Akkaya | Μοντάζ / Editing: Bugra Ozverel, Ertugrul Ilik | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Emine Erkek | Σκηνογραφία / Art Direction: Emine Erkek | Ενδυματολογία / Costume Design: Emine Erkek | Μουσική / Music: Sunbeam Sound Machine, terskelepçe | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Can Dogduaslan | Ερμηνευτές / Cast: Daniil Krasnov, Öyküsu Özyürek | Παραγωγοί / Producers: Levent Ozverel, Zerrin Ozverel, Bugra Ozverel 

 

Ο Έρεν κατευθύνεται προς το σπίτι της Σέρα για να μαζέψει τα πράγματά του, εφόσον η σχέση τους έχει πια τελειώσει. Μαζεύοντας τα υπάρχοντά του, εύχεται να του δοθεί μια τελευταία ευκαιρία να μιλήσει στη Σέρα ώστε να μπορέσει η φθαρμένη τους σχέση να αναβιώσει. 

 

Eren is walking towards Serra's house to collect the belongings left after their relationship ended. While retrieving his things, he hopes to seize one last opportunity to talk to Serra and revive their exhausted relationship.

 

Ο Bugra Ozverel γεννήθηκε στη Λευκωσία το 1998. Ολοκλήρωσε τη δευτεροβάθμια εκπαίδευσή του στο γυμνάσιο Turk Maarif Koleji. Το 2016 ξεκίνησε να σπουδάζει Κινηματογράφο και Τηλεόραση στο Πανεπιστήμιο Καλών Τεχνών Mimar Sinan. Έκτοτε, έχει γράψει, σκηνοθετήσει και αναλάβει το μοντάζ πολλών ταινιών μικρού μήκους, ενώ έχει εργαστεί σε διάφορα τμήματα της κινηματογραφικής παραγωγής, σε μουσικά βίντεο, ντοκιμαντέρ, τηλεοπτικές διαφημίσεις και ταινίες μικρού μήκους.

 

Bugra Ozverel was born in Nicosia, Cyprus in 1998. He completed his high school education in Cyprus at Turk Maarif Koleji. In 2016, he started his Bachelor’s degree in Cinema and Television at Mimar Sinan Fine Arts University. He wrote, directed, and edited several short films since then, and worked in production, post-production, camera and AD departments for music videos, documentaries, TV commercials, and short films. 

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 The Saddest Lines

2022 What is Love

2020 SIREN

2019 Game Night

Photo 4 storm_edit_0000_v020_msc.00_00_50_19.Standbild003.jpg
Headshot d525ca183c-headshot.jpg

Lines

4′, 2024

Γερμανία / Germany

Πειραματική, Animation / Experimental, Animation

 

Σκηνοθεσία / Direction: Martin Schmidt | Σενάριο / Screenplay: Martin Schmidt  | Φωτογραφία / Cinematography: Martin Schmidt | Μοντάζ / Editing: Martin Schmidt | Μουσική / Music: Thomas Höhl | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Christian Wittmoser | Παραγωγός / Producer: Martin Schmidt | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Raumkapsel 

 

Μια επιθετική μάχη ξεσπάει ανάμεσα στο κόκκινο και το σκούρο μπλε. Τα όρια ανάμεσα στα χρώματα πάλλονται με ένταση ενόσω παλεύουν για τη ζωή τους.

 

An aggressive battle unfolds between red and dark blue. The borderlines between the colours vibrate with tension as they fight for their lives.

 

Ο Martin Schmidt (1983, Φρίτζλαρ, Γερμανία) σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Τεχνών της Κάσελ (2003-2009). Το 2015 έγινε λέκτορας στη Σχολή Κινηματογράφου Μπάντεν Βυρτεμβέργης. Έχει σκηνοθετήσει πολλές βραβευμένες ταινίες μικρού μήκους animation, όπως George Grows, Precise Peter, Emil, Lines. Το 2015 ίδρυσε το στούντιο animation RAUMKAPSEL όπου δουλεύει ως σκηνοθέτης, παραγωγός και δημιουργός τρισδιάστατου animation. Έχει ασχοληθεί με το αντικείμενο ως δημιουργός, εκπαιδευτής και manager.

 

Martin Schmidt, born 1983 in Fritzlar, Germany, studied at the University of Art Kassel (2003-2009). He became a lecturer at Filmakademie Baden-Württemberg in 2015. Schmidt has created several award-winning animated shorts, such as George Grows, Precise Peter, Emil and Lines. In 2015, he founded RAUMKAPSEL animation studio, where he works as CEO, director, producer, and 3D supervisor. His career spans animation creation, education, and studio management.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Lines 

2014 Emil 

2010 Precise Peter

2007 George Grows 

Photo 1 We_want_to_live_here-frame_3.jpg
Headshot 253a935676-headshot.jpg

We Want to Live Here

20′, 2024

Ουκρανία, ΗΠΑ / Ukraine, USA 

Ντοκιμαντέρ / Documentary 

 

Σκηνοθεσία / Direction: Alexandrina Turcan | Σενάριο / Screenplay: Alexandrina Turcan | Φωτογραφία / Cinematography: Andrii Myroniuk | Μοντάζ / Editing: Mishel Lades, Kurt Mattila | Μουσική / Music: Dmytro Snizhko | Παραγωγοί / Producers: Fernando Sulichin, Sasha Cherniavsky, Rob Wilson, Sean Penn 

 

Μια τρυφερή ματιά στην καθημερινή ζωή των παιδιών στην Μποροντιάνκα της Ουκρανίας, έναν χρόνο μετά την εισβολή της Ρωσίας. Ακολουθούμε τρία αγόρια και μαθαίνουμε την προσωπική προοπτική του καθενός. Είναι όλοι τόσο διαφορετικοί, έχουν ωστόσο ένα κοινό ιστορικό: τον φόβο και τον πόνο.

 

A subtle glimpse into the everyday life of kids in Borodyanka, Ukraine, one year after the Russian invasion. We follow three young boys and get to know the intimate perspective of each. They are all very different but with a joint background of fear and pain.

 

Η Alexandrina Turcan είναι ηθοποιός, μοντέλο και σκηνοθέτρια. Γεννήθηκε στο Τσισινάου της Μολδαβίας το 1993 και ξεκίνησε το καλλιτεχνικό της ταξίδι σπουδάζοντας σκηνοθεσία στη Σχολή Κινηματογράφου της Μόσχας. Έχει στο ενεργητικό της ως ηθοποιός συμμετοχές σε ταινίες και σειρές όπως Haute Couture (2021), Emily in Paris (2020), Inhuman Resources (2020), Persona Non Grata (2019), Love at Second Sight (2019, War on Beats (2018), The Full House (2018) και The Ideal (2016). Επιπλέον, στον χώρο της μόδας έχει συνεργαστεί ως μοντέλο στις καμπάνιες κορυφαίων οίκων μόδας όπως, μεταξύ άλλων, του οίκου Thierry Mugler.

 

Alexandrina Turcan is an actress, model, and filmmaker. Turcan was born in Chișinău, Moldova in 1993 and embarked on her artistic journey by studying Filmmaking at the prestigious Moscow Film School. Turcan’s acting repertoire includes Haute Couture (2021), Emily in Paris (2020), Inhuman Resources (2020), Persona Non Grata (2019), Love at Second Sight (2019, War on Beats (2018), The Full House (2018) and The Ideal (2016). Beyond her acting career, Turcan made her mark in the world of fashion, featuring prominently in campaigns for renowned brands like Thierry Mugler, among others.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 We Want to Live Here

Photo 6 MIASTO_JEZY_1.12.1.jpg
Headshot 819e91e461-headshot.jpg

Hedgehog Dilemma / Miasto Jeży

16′, 2023

Πολωνία / Poland

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Mateusz Rybinski | Σενάριο / Screenplay: Mateusz Rybinski | Φωτογραφία / Cinematography: Tomasz Grzymała | Μοντάζ / Editing: Piotr Pohl | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Aleksandra Hirsa | Ενδυματολογία / Costume Design: Anna Krzykała | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Ignacy Żak | Ερμηνευτές / Cast: Maciej Kosiacki, Joanna Mizgier | Παραγωγοί / Producers: Natalia Rokicka, Rafał Cieplok | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Kieslowski Film School, Poland 

 

Γυρισμένη εξ ολοκλήρου στη νοηματική, η ταινία διαδραματίζεται σε ένα κέντρο απεξάρτησης για νέους που αντιμετωπίζουν προβλήματα ακοής. Ως νέος ασθενής, ο πρωταγωνιστής αισθάνεται έλξη για μία από τις παλαιότερες ενοίκους. Παρά τις προκλήσεις που προϋποθέτει η απεξάρτηση, η μεταξύ τους σύνδεση ολοένα μεγαλώνει.

 

The film, told entirely in sign language, is set in a rehab centre for deaf youth struggling with addiction. As a new patient, the main character finds himself drawn to a long-term resident and struggles to navigate their growing connection amidst the challenges of recovery.

 

Ο Mateusz Rybinski (γεν. 1999) είναι δευτεροετής φοιτητής Σκηνοθεσίας στη Σχολή Krzysztof Kieślowski στο Κατοβίτσε της Πολωνίας. Η ταινία Hedgehog's Dilemma είναι το σκηνοθετικό του ντεμπούτο μικρού μήκους, το οποίο έκανε πρεμιέρα στο 39ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βαρσοβίας όπου απέσπασε Ειδική Μνεία και δύο βραβεία στα φεστιβάλ Short Shorts & Asia FF και Guanajuato FF (Academy Awards® qualifying).


 

Born in 1999, Mateusz Rybinski is a second-year student of Film Directing at the Krzysztof Kieślowski Film School in Katowice, Poland. Hedgehog's Dilemma is his debut short. The film had its world premiere at the 39th Warsaw Film Festival where it received a Special Mention and won awards at two Academy Awards® qualifying film festivals: Short Shorts & Asia FF and Guanajuato FF.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 Hedgehog Dilemma / Miasto Jeży

 

Βραβεία / Awards:

-Best Live-Action International Competition, Short Shorts Film Festival & Asia, Japan, 2024.

-Best Live-Action International Competition, Guanajuato International Film Festival, Mexico, 2024. 

Photo 4 Captura_de_Pantalla_2024-01-09_a_las_22.03.38.jpg
Headshot c8e6eef45b-headshot.jpg

The Cascade / La Cascade

24′, 2024

Μεξικό / Mexico

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Pablo Delgado Sánchez | Σενάριο / Screenplay: Pablo Delgado Sánchez | Φωτογραφία / Cinematography: Juan Pablo Ramirez AMC | Μοντάζ / Editing: Agustín Dalponte, Pablo Delgado Sánchez | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Nicolas Scabini, Celeste Cardaropoli | Σκηνογραφία / Art Direction: Nicolas Scabini, Celeste Cardaropoli | Ενδυματολογία / Costume Design: Gabriela Fernandez | Μουσική / Music: Mr.Shhh | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Alejandro Quevedo, Arie Huela | Ερμηνευτές / Cast: Daniel Haddad, Yuriria del Valle | Παραγωγοί / Producers: Mariana Rodriguez Cabarga, Pablo Delgado, Eva Ruiz de Chávez | Εταιρείες Παραγωγής / Production Companies: Luciana Peliculas, Panamericana Pictures, Zamora Films 

 

Ένας άντρας συνειδητοποιεί ξαφνικά ότι πάνε μήνες που κλαίει. Περιέργως, οι δακρυϊκοί πόροι του έχουν αποφασίσει να δουλεύουν αντίστροφα, μεταμορφώνοντας τα σωθικά του σε καταρράκτη. Ο άντρας θα αναγκαστεί να βρει έναν τρόπο να σταματήσει να ρίχνει δάκρυα που δεν προκαλούνται από κανένα συναίσθημα.

 

A man discovers he has been crying for several months without even noticing. Strangely, his tear ducts have decided to work in an inverse manner, transforming his interiors into a waterfall. The man will have to find a way to stop a cry that he can't even feel.

 

Ο Pablo Delgado αποφοίτησε από το Κέντρο Σπουδών Κινηματογράφου (Centro de Capacitación Cinematográfica (CCC)). Η πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους, Las Lágrimas (2013), διένυσε μια επιτυχημένη φεστιβαλική πορεία, αποσπώντας πληθώρα βραβείων σε φεστιβάλ όπως Λοκάρνο (Βραβείο Carte Blanche), Ρότερνταμ (παγκόσμια πρεμιέρα), Morelia (μεξικανική πρεμιέρα). Το ντοκιμαντέρ του, Mi Piel Oculta (2022), το οποίο γύρισε σε συνεργασία με τη Guadalupe Sanchez έκανε πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Ambulante. Αυτή την περίοδο, ετοιμάζει την πρώτη του μεγάλου μήκους, μία ταινία τρόμου με τίτλο Corpus. Έπειτα από πάνω από μια δεκαετία, ο Pablo επέστρεψε στη σκηνοθεσία μυθοπλασίας με την ταινία La Cascada (2023). Είναι μέλος της κολεκτίβας Panamericana Pictures όπου σκηνοθετεί, γράφει και υπογράφει την παραγωγή ταινιών.

 

Pablo Delgado graduated from the Centro de Capacitación Cinematográfica (CCC). His first feature film, Las Lágrimas (2013), toured film festivals around the world, including Locarno (Carte Blanche Award), Rotterdam (World Premiere), Morelia (Mexican Premiere), and many more. His documentary, Mi Piel Oculta (2022), in collaboration with Guadalupe Sanchez, premiered at Ambulante. He is currently preparing his next feature horror film, Corpus. After over a decade, Pablo returned to fiction filmmaking with La Cascada (2023). He is a creative member of Panamericana Pictures, where he writes, directs, and produces.


 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 The Cascade / La Cascada

2022 Mi Piel Oculta

2012 Las Lágrimas

2010 Dorsal 

 

Βραβεία / Awards: 

-Canal Plus Award, Clermont Ferrand International Short Film Festival, France, 2024.

-Danzante Iberoamericano Prize, Huesca International Film Festival, Spain, 2024. 

Photo 1 PERCEBES_002.jpg
Headshot e1a28ae3bb-headshot.jpg

Percebes

11’, 2024

Πορτογαλία, Γαλλία / Portugal, France

Ντοκιμαντέρ, Animation / Documentary, Animation

 

Σκηνοθεσία / Direction: Alexandra Ramires, Laura Gonçalves | Σενάριο / Screenplay: Alexandra Ramires, Laura Gonçalves, Regina Guimarães | Animation: Inês Teixeira, Joana Teixeira, Leonor Pacheco, Laura Equi, Carolina Bonzinho | Μουσική / Music: Nicolas Tricot | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Bernardo Bento | Παραγωγοί / Producers: David Doutel, Vasco Sá | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: BAP -  Animation Studio  | Σε συμπαραγωγή με / In co-production with: Edwina Liard, Nidia Santiago, IKKI FILMS

 

Με φόντο τη θάλασσα και την πόλη του Αλγκάρβε, ακολουθούμε τον κύκλο ζωής ενός οστρακόδερμου με το όνομα Ασπρομαγουλόχηνα (Percebes). Από τη στιγμή που σχηματίζεται μέχρι το πιάτο, στο ταξίδι αυτό συναντάμε διαφορετικά περικείμενα που μας επιτρέπουν να κατανοήσουμε την περιοχή και όσους ζούνε εκεί.

 

With the sea and the urban Algarve as a background, we follow a complete cycle of the life of a special shellfish called Percebes, goose barnacle. From their formation, to the dish, in this journey, we cross different contexts that allow us to better understand this region and those who live there.

 

Έπειτα από την αποφοίτησή τους από το Πανεπιστήμιο Καλών Τεχνών της Λισαβώνας, οι Alexandra Ramires και Laura Gonçalves ξεκίνησαν να εργάζονται στον χώρο του Animation το 2009. Έκτοτε, οι πορείες τους πάντοτε διασταυρώνονται. Έχουν δουλέψει μαζί στην τεχνική ομάδα πολλών ταινιών, έχουν σκηνοθετήσει μαζί και χωριστά, και πιο πρόσφατα ξεκίνησαν να συνεργάζονται και στην παραγωγή ταινιών. Πιστεύουν και οι δύο ακράδαντα στη δύναμη της συνεργασίας. Είναι δύο από τα έξι ιδρυτικά μέλη του BAP - Animation Studio,  μιας κολεκτίβας δημιουργών animation, που από το 2013 αποτελεί στέγη και χώρο συνδημιουργίας ταινιών μαζί με άλλους καταξιωμένους σκηνοθέτες. Μαζί, σκηνοθέτησαν τις ταινίες Água Mole (2017) και Percebes (2024). Οι ταινίες αυτές διένυσαν μια επιτυχημένη φεστιβαλική πορεία, εισπράττοντας αναγνώριση στη χώρα τους και στο εξωτερικό. 

 

After graduating from the Fine Arts University of Lisbon, Alexandra Ramires and Laura Gonçalves began working in Animation in 2009. Since then, their paths have always been intertwined. They have been part of the technical teams on various films, directed together and separately, and recently started producing. They both believe in the power of collaboration. They are two of the six founding members of BAP - Animation Studio, a cooperative of animation authors, which, since 2013, has been their nest for developing and making films alongside other internationally recognised authors. Together, they made the films Água Mole (2017) and Percebes (2024). Their films had a strong festival path, as well as national and international recognition.

Φιλμογραφία / Filmography:

 

Alexandra Ramires

2024 Percebes

2020 Elo

2017 Drop by Drop

 

Laura Gonçalves

2024 Percebes

2022 The Garbage Man

2017 Drop by Drop

2015 Our Lady of Presentation

2013 Three Weeks in December

 

Επιλεγμένα Βραβεία / Selected Awards:

-Crystal Award for Best Short Film, Annecy Animation Film Festival, France, 2024.

-Best Animated Short Film, Rigo Mora International Award, Guadalajara International Film Festival, Mexico, 2024.

-Audience Award, Vila do Conde International Short Film Festival, Portugal, 2024.

Photo 4 TheBlind_Stills_4K_01_1.jpg
Headshot a31b47e062-headshot.jpg

The Blind / De Blinden

20′, 2023

Βέλγιο / Belgium

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Michiel Robberecht | Σενάριο / Screenplay: Michiel Robberecht | Φωτογραφία / Cinematography: Lothar Legon | Μοντάζ / Editing: David Verdurme | Μουσική / Music: Susobrino | Ερμηνευτές / Cast: Ditmar Goes | Παραγωγός / Producer: Maarten D'Hollander | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Krater Films 

 

Σε ένα χωριό όπου ζούνε μόνο τυφλοί, οι άνθρωποι ακούνε τη νύχτα έναν μακρινό συριγμό. Επί γενεές γενεών, πιστεύεται ότι πρόκειται για ένα τέρας που καραδοκεί να τους ορμήξει και να τους καταβροχθίσει μόλις εγκαταλείψουν το χωριό. Οι κάτοικοι ζούνε στην άνεση της ασφάλειάς τους χωρίς να φεύγουν ποτέ από τον τόπο τους. Ώσπου μια μέρα, ένας νεαρός αποφασίζει για πρώτη φορά να εγκαταλείψει το χωριό.

 

In a village where only blind people live, they hear a distant rumbling and hissing sound at night. For generations, it has been said that a monster is lurking around them and that as soon as they leave the village, they are eaten. The villagers live comfortably without ever leaving their village until one day a young man decides to leave the village.

 

Έχοντας ζήσει και εργαστεί σε Βρυξέλλες, Κινσάσα και Αντίς Αμπέμπα, ο Michiel Robberecht σήμερα ζει στο Κιγκάλι. Αποφοίτησε με μεταπτυχιακό στις Τέχνες και τη Λογοτεχνία από το Πανεπιστήμιο της Αμβέρσας. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, λάτρεψε το σινεμά, ωστόσο δεν φοίτησε σε σχολή κινηματογράφου. Είναι  αυτοδίδακτος σκηνοθέτης. Έζησε για έξι μήνες σε ένα χωριουδάκι καταμεσής τροπικού δάσους στο Κονγκό, όπου γύρισε και την πρώτη του ανεξάρτητη ταινία, Peer Gynt. Αυτή την περίοδο ετοιμάζει ένα νέο ντοκιμαντέρ στο Κονγκό, που εκτυλίσσεται σε ένα νησί στη Γαλλία, με τυφλούς ηθοποιούς, καθώς και την πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους στην Ερυθραία.

 

Michiel Robberecht currently lives in Kigali after having spent the last years working and living between Brussels, Kinshasa, and Addis Ababa. Michiel got his Master’s degree in Arts & Literature from the University of Antwerp. During his studies, he fell in love with cinema, yet he did not attend a film school but rather chose to learn making films by self-discovery. He set off to Congo where he lived for half a year in a small village in the Congolese rainforest to make his first independent film, Peer Gynt. He is currently working on a new documentary in Congo, a new short with blind actors set on an island in France, and his first feature film set in Eritrea.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 The Blind / De Blinden

2018 Peer Gynt

bottom of page