top of page

Σάββατο  / Saturday 12/10/2024

Photo 1 7a84f284-f30f-468d-8e4f-2e0a24e01e76.jpg
Headshot fea9913e85-headshot.jpg

Clodagh

17’, 2024

Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο / Ireland, United Kingdom

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Portia A. Buckley | Σενάριο / Screenplay: Michael Lindley, Portia A. Buckley | Φωτογραφία / Cinematography: Jomo Fray | Μοντάζ / Editing: Harry Cepka | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Lyndon Ogbourne | Σκηνογραφία / Art Direction: Gianni Alen-Buckley | Ενδυματολογία / Costume Design: Margaret Elizabeth Cooke | Μουσική / Music: Fergal Scahill | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Hugo Parvery | Χορογραφία / Choreography: Clare Watson, Lisa Watson | Ερμηνευτές / Cast: Bríd Ní Neachtain, Katelyn Rose Downey, Jim Kitson, Aidan O'Hare | Παραγωγός / Producer: Michael Lindley | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Afternoon Pictures | Σε συμπαραγωγή με / In co-production with: Serena Armitage, PG Productions

 

Η οικονόμος ενός μοναχικού ιερέα ανακαλύπτει ένα νεαρό κορίτσι από την Ιρλανδία με ένα εκπληκτικό χάρισμα.

 

A lonely priest’s housekeeper discovers a young Irish girl with an exceptional gift.

 

Η Portia A. Buckley είναι βραβευμένη σκηνοθέτρια και σεναριογράφος βρετανοϊρλανδικής καταγωγής. Ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της στη Σκηνοθεσία στη Σχολή Tisch του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης το 2019. Μεγάλωσε στο Λονδίνο όπου σπούδασε στο The Courtauld Institute of Art και από όπου αποφοίτησε το 2015 με μεταπτυχιακό (άριστα), «Φωτογραφία και Κινηματογράφος στην Παγκόσμια Σύγχρονη Τέχνη». Η Portia σκηνοθετεί κυρίως σε φιλμ, ενώ το καλλιτεχνικό υπόβαθρό της εμποτίζει το έργο της με μια έντονη οπτική αισθητική, επιστρατεύοντας περιθωριοποιημένους χαρακτήρες και, κυρίως, θαρραλέες πρωταγωνίστριες. Έχει λάβει στήριξη από το Βρετανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου και την Kodak.

 

Portia A. Buckley is an award-winning British/Irish writer and director who completed her MFA in Film at Tisch, NYU in 2019. She grew up in London, where she studied at The Courtauld Institute of Art, receiving a distinction for her Master’s Degree, specialising in Photography and Film in Global Contemporary Art in 2015. Shooting primarily on film, Portia’s background as an artist imbues her films with a strong visual aesthetic, and her work focuses on character-driven narratives centered around marginalised, strong-willed female protagonists. She has been sponsored by the BFI and Kodak.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Clodagh 

2020 Birthday Girl 

2017 Radiator

 

Βραβεία / Awards:

-Spalding & Jackson Award, Cleveland International Film Festival, USA, 2024.

Photo 3 62.jpg
Headshot ea2bbed138-headshot.jpg

Πακιστανός / Pakistani

14’, 2024

Κύπρος / Cyprus

Μυθοπλασία / Fiction

 

Σκηνοθεσία / Direction: Χρίστος Ζένιου / Christos Zeniou | Σενάριο / Screenplay: Χρίστος Ζένιου / Christos Zeniou | Φωτογραφία / Cinematography: Χρίστος Ζένιου / Christos Zeniou | Μοντάζ / Editing: Aιμίλιος Αβραάμ / Emilios Avraam | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Κρίστη Πολυδώρου / Chrysti Polydorou | Ενδυματολογία / Costume Design: Ιωάννα Συρίμη / Joanna Syrimis | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Οδυσσέας Καλογερόπουλος / Οδυσσέας Καλογερόπουλος | Ερμηνευτές / Cast: Κρίστοφερ Γκρέκο, Πανάγια Αργυρίδου / Christopher Greco, Panayia Argyridou | Παραγωγός / Producer: Πολύβιος Συμεωνίδης / Polyvios Symeonidis | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: P.S. Movies & Stories | Σε συμπαραγωγή με / In co-production with: Υφυπουργείο Πολιτισμού Κύπρου / Cyprus Deputy Ministry of Culture

 

Ο Κώστας, ιδιοκτήτης γραφείου τελετών, καλείται να φυλάξει στις εγκαταστάσεις του ένα πτώμα αγνώστου ταυτότητας μέχρις ότου οι αρχές βρουν σε ποιον ανήκει. Η διαδικασία αναγνώρισης παίρνει παραπάνω από ό,τι υπολογίζει, και έτσι αποφασίζει να βγει έξω και να αναζητήσει ο ίδιος την ταυτότητα του θύματος.

 

Costas, the owner of a funeral home, is asked to keep an unidentified corpse in his premises until the authorities establish the identity. As the identification process is taking longer than he expects, Costas decides to look for the decedent’s identity himself. 

 

Ο Χρίστος Ζένιου γεννήθηκε στη Λευκωσία το 1989. Σπούδασε Οπτικοακουστική Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο Frederick. Η μικρού μήκους Πακιστανός είναι η πρώτη ταινία που σκηνοθέτησε σε επαγγελματικό επίπεδο. Tο 2020 σκηνοθέτησε ως μέρος της πτυχιακής του την ταινία Last Stop, η οποία έκανε πρεμιέρα στο San Francisco Greek Film Festival. Ζει στην Κύπρο και εργάζεται ως βοηθός κάμερας σε ταινίες και διαφημίσεις.

 

Christos Zeniou was born in Nicosia in 1989. He studied Audiovisual Communication at Frederick University. Pakistani is his professional debut short film. In 2020 he directed the short Last Stop as part of his thesis at the University, which premiered at San Fransisco Greek Film Festival. He lives in Cyprus and works as assistant cameraman in film and advertising.
 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Πακιστανός / Pakistani

2020 Last Stop

Photo 2 Sorsapaisti_still02_photo_Christopher_L_Thomas.jpg
Headshot bcb0c6d35d-headshot.jpg

Duck Roast / Sorsapaisti

13′, 2023

Φινλανδία / Finland

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Jelica Jerinić | Σενάριο / Screenplay: Jelica Jerinić, Aleksandar Marković | Φωτογραφία / Cinematography: Christopher L. Thomas | Μοντάζ / Editing: Jussi Sandhu | Ενδυματολογία / Costume Design: Tia Hassinen | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Jyri Pirinen | Ερμηνευτές / Cast: Kardo Shiwan, Leena Pöysti, Anastasia Trizna, Juha-Pekka Mikkola, Roxana Sadvokassova | Παραγωγός / Producer: Mete Sasioglu | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Sons of Lumière  
 

Ο Μαμού, ένας νεαρός μετανάστης, προσπαθεί να «κατακτήσει» την Ντάτε, μία Φινλανδή, προσκαλώντας την για δείπνο. Καθώς τη σερβίρει, εκείνη συνειδητοποιεί ότι το κυρίως γεύμα παραείναι εξωτικό για τα γούστα της. Τότε τα πολιτισμικά όρια αρχίζουν να κλονίζονται, τόσο στα παρασκήνια, όσο και μπροστά στον φακό. 

 

Mamu, a young immigrant, is trying to woo Date, a Finnish lady, by making dinner for her. Once the meal is served, she discovers that the main course is a bit too “exotic” for her taste. Things soon start breaking down along cultural lines, both in front of and behind the camera.

 

Η Jelica Jerinić είναι σκηνοθέτρια με καταγωγή από τη Σερβία και με έδρα το Ελσίνκι. Αποφοίτησε με μεταπτυχιακό (MA) στη Δραματουργία από τη Σχολή Δραματικών Τεχνών του Βελιγραδίου. Είναι απόφοιτος των προγραμμάτων Sarajevo Talents, Academy of Moving People and Images, European Short Pitch και EFM Fiction Toolbox Programme. Έχει σκηνοθετήσει τρεις ταινίες μικρού μήκους: το ντοκιμαντέρ Girls Who Cut Their Hair Short και τις μικρού μήκους μυθοπλασίας Dog Day και Duck Roast.

 

Jelica Jerinić is a Serbian-born, Helsinki-based filmmaker. She graduated with an MA in Dramaturgy from the Faculty of Dramatic Arts in Belgrade. She is an Academy of Moving People and Images, Sarajevo Talents, European Short Pitch, and EFM Fiction Toolbox Programme alumna. She has directed three short films: a documentary, Girls Who Cut Their Hair Short, and the fiction films, Dog Day and Duck Roast. 

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 Duck Roast

2021 Dog Day

2016 Girls Who Cut Their Hair Short

Photo 7 BRIGHT_WHITE_LIGHT_still_8.jpg
Headshot aca6994602-headshot.jpg

Bright White Light

14′, 2024

Φινλανδία / Finland

Ντοκιμαντέρ, Animation, Πειραματική / Documentary, Animation, Experimental

 

Σκηνοθεσία / Direction: Henna Välkky, Eesu Lehtola | Σενάριο / Screenplay: Henna Välkky | Φωτογραφία / Cinematography: Eesu Lehtola | Μοντάζ / Editing: Henna Välkky | Σκηνογραφία / Art Direction: Eesu Lehtola | Μουσική / Music: Simo Pitkänen | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Simo Pitkänen | Παραγωγός / Producer: Henna Välkky | Εταιρείες Παραγωγής / Production Companies: Silent Paprika Films, Visual Kult | Συμπαραγωγοί / Co-producers: Ville Sivonen, Eesu Lehtola, Samuel Häkkinen

 

Ένα ντοκιμαντέρ animation που διερευνά επιθανάτιες εμπειρίες μέσα από πολιτιστικά ποικιλόμορφα αφηγήματα, με τη χρήση πραγματικών ηχογραφημένων ντοκουμέντων. Μέσα από πειραματικό οπτικό υλικό, η ταινία οδηγεί τον θεατή σε ένα ταξίδι πέρα από τη θνητότητα, θολώνοντας τα όρια μεταξύ της ύπαρξης και των μυστηρίων της μεταθανάτιας ζωής.

 

A short animated documentary exploring near-death experiences through culturally diverse narratives, using real audio recordings. Through experimental visuals, the film guides viewers on a voyage beyond mortality, blurring the boundaries between existence and the mysteries of afterlife.

 

H Henna Välkky είναι σκηνοθέτρια με έδρα το Ελσίνκι, το έργο της οποίας επικεντρώνεται σε σκοτεινά κινηματογραφικά και στιλιζαρισμένα αφηγήματα. Κατέχει πτυχία στη Φωτογραφία για τον Κινηματογράφο και τον Σχεδιασμό Ήχου, ενώ αυτή την περίοδο ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό της στη Συγγραφή Σεναρίου. Κατά την τελευταία δεκαετία, έχει σκηνοθετήσει ταινίες μικρού μήκους, μουσικά βίντεο και διαφημίσεις που προβλήθηκαν σε διεθνή φεστιβάλ κινηματογράφου, όπως Cinequest, Λέβεν, Τάμπερε και Ατλάντα. Αυτή την περίοδο γράφει το σενάριο της πρώτης της ταινίας μεγάλου μήκους μυθοπλασίας.

 

Ο Eesu Lehtola είναι σχεδιαστής, animator και εικονογράφος με ειδίκευση στην κινούμενη εικόνα και τον ήχο. Το σκηνοθετικό του ντεμπούτο, We Are in a Dream, έκανε πρεμιέρα το 2018 στο εθνικό διαγωνιστικό του Φεστιβάλ του Τάμπερε και διαγωνίστηκε σε πάνω από 20 φεστιβάλ στη Φινλανδία και το εξωτερικό. Είναι συνιδρυτής και εταίρος του design agency Visual Kult Oy, ιδρυτής και καλλιτεχνικός διευθυντής της μάρκας εξοπλισμού σκέιτ Fire1984 και της εταιρείας παραγωγής Silent Paprika Films. Επιπλέον, διατελεί μέλος Δ.Σ. της Grafia Ry.

 

Henna Välkky is a Helsinki-based director with a forte in dark cinematic and stylised narratives. She holds degrees in Cinematography and Sound Design, and is currently completing her master's in Screenwriting. Over the past ten years, she has directed short films, music videos and commercials, screened at international film festivals including acclaimed Cinequest, Leuven, Tampere, and Atlanta. She is currently writing her debut feature fiction film. 

 

Eesu Lehtola is a creative designer, animator, and illustrator with a strong expertise in working with moving images and sound. His debut direction and animation We Are in a Dream premiered in 2018 at Tampere Film Festival's national competition, touring and competing in over 20 different festivals both in Finland and abroad. Lehtola is a co-founder and partner at Visual Kult Oy design agency, founder and artistic director of Fire1984 skate and apparel brand, and a partner at Silent Paprika Films. Additionally, he serves as a board member at Grafia Ry.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

 

Henna Välkky

2024 Bright White Light 

2023 Paradise Awaits 

2020 Verdict 30.001: The Cookies

2020 Safi's Universe 

2018 We Are in a Dream

 

Eesu Lehtola

2024 Bright White Light 

2018 We Are in a Dream 

Photo 7 LGO_STILL_08.jpg
Headshot d78c370a75-headshot.jpg

The Masterpiece / La Gran Obra

20′, 2024

Ισπανία / Spain

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Álex Lora Cercos | Σενάριο / Screenplay: Lluis Quilez, Alfonso Amador | Φωτογραφία / Cinematography: Manel Aguado | Μοντάζ / Editing: Álex Lora Cercos | Μουσική / Music: Namina | Ερμηνευτές / Cast: Babou Cham, Melina Metthews, Adam Norou, Daniel Grao | Παραγωγός / Producer: Lluis Quilez | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Euphoria Productions | Σε συμπαραγωγή με / In co-production with: Josemari Martínez, Néstor Lopez, Álex Lora Cercos, Calabaza Films, Filmakers Monkeys, Álex Lora Cercos

 

Ο Λεό και η Ντιάνα, ένα εύπορο ζευγάρι, παίρνουν την τηλεόρασή τους σε ένα σημείο ανακύκλωσης. Εκεί συναντάνε τον Σαλίφ και τον γιο του, οι οποίοι εμπορεύονται παλιοσίδερα. Τότε η Ντιάνα τούς προτείνει να περάσουν από το σπίτι τους για να συλλέξουν περισσότερα αντικείμενα. Εκεί, ο Λεό τους παρατηρεί με δυσπιστία καθώς εκείνοι συλλέγουν διάφορα, μέχρι που το ζευγάρι συνειδητοποιεί τελικά ότι οι παλιατζήδες έχουν στη διάθεσή τους κάτι που το ζευγάρι θα ήθελε πολύ να αποκτήσει.

 

Leo and Diana, a rich couple, bring a broken TV to a recycling point. They meet Salif and his son, two scrap dealers. Diana asks them to come to their house to get more objects. Once there, Leo looks at them collecting objects with mistrust until they see the scrap dealers have something they want.

 

Ο Àlex Lora είναι σκηνοθέτης, σεναριογράφος και μοντέρ, βραβευμένος με 7 Βραβεία Emmy, 2 Βραβεία Gaudí, υποψηφιότητες για Goya και φοιτητικό Όσκαρ. Το έργο του έχει προβληθεί τρεις φορές στο επίσημο διαγωνιστικό του Sundance, αποσπώντας 100 βραβεία σε διεθνή φεστιβάλ. H φιλμογραφία του απαριθμεί πληθώρα έργων όπως: Enterrados (2009), Us (2011), Odysseus' Gambit (2012), Only Solomon Lee (2013), Godka Cirka (2014), Thy Father's Chair (2015), Ways (2016), The Fourth Kingdom (2019), Savage Land (2020) (σεναριογράφος και μοντέρ), We Are Living Things (2021) (σεναριογράφος και μοντέρ), Unicorns (2023), και The Masterpiece (2024).

 

Àlex Lora is a director, screenwriter, and editor, winner of 7 Emmys, 2 Gaudí Awards, and nominated for the Goya and the Oscars Student Academy Awards. He has screened his work at Sundance at official competition three times, and has won more than 100 awards at international festivals. His works include: Enterrados (2009); Us (2011), Odysseus' Gambit (2012); Only Solomon Lee (2013); Godka Cirka (2014), Thy Father's Chair (2015); Ways (2016); The Fourth Kingdom (2019), Savage Land (2020) -screenwriter and editor-; We Are Living Things (2021) -screenwriter and editor-; Unicorns (2023), and The Masterpiece (2024).


 

Φιλμογραφία / Filmography: 

2023 The Masterpiece / La Gran Obra

2023 Unicorns

2019 The Fourth Kingdom / El Cuarto Reino 


 

Επιλεγμένα Βραβεία / Selected Awards:

-Short Film Grand Jury Prize, Sundance Film Festival, USA, 2024. 

-Best Live Action Short, Raindance Film Festival, UK, 2024.

-Best Fiction Short Film, Melbourne International Film Festival, Australia, 2024.

-Best International Short Film, Flickerfest International Short Film Festival, 2024.

-Best Short Film, Nantes Spanish Film Festival, France, 2024.

DE-SCHEIDING_SHR_AppleProResHQ_FR_XX_25_20-5154_v02.jpg
Peter Ghesquière.jpg

Manual for a Divorce / Résumé d'un divorce

12′, 2023

Βέλγιο / Belgium

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Peter Ghesquière | Σενάριο / Screenplay: Peter Ghesquière | Φωτογραφία / Cinematography: Piet Deyaert | Μοντάζ / Editing: Ward Geerts | Μουσική / Music: Hannes De Maeyer | Ερμηνευτές / Cast: Nico Sturm, Hélène De Vos, Luca Van Steen, Willow Rose Wood | Παραγωγοί / Producers: Bo De Group, Hans Everaert | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Menuetto Film | Διανομή / Distribution: Radiator IP Sales
 

Κι αν τα παιδιά, αντί οι γονείς, αποφάσιζαν να χωρίσουν;

 

What if the children —not the parents— decided to separate?

 

Ο Peter Ghesquière γεννήθηκε το 1980 στο Βέλγιο. Εργάζεται ως βοηθός σκηνοθέτη και σκηνοθέτης, και είναι γνωστός για τις ταινίες του Downside Up (2016) και Schijn van de Maan (2004). 

 

Peter Ghesquière was born in 1980 in Belgium. He is an assistant director and director known for Downside Up (2016) and Schijn van de Maan (2004). 

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 Manual for a Divorce / Résumé d'un divorce

2016 Downside Up

2006 Zondvloed

2004 Schijn van de Maan

Photo 4 74_still_3.jpg
Headshot 97802ce5d7-headshot.jpg

74

16’, 2024

Κύπρος / Cyprus

Animation, Ντοκιμαντέρ / Animation, Documentary

 

Σκηνοθεσία / Direction: Χαράλαμπος Μαργαρίτης / Charalambos Margaritis | Σενάριο / Screenplay: Χαράλαμπος Μαργαρίτης / Charalambos Margaritis | Animation: Χαράλαμπος Μαργαρίτης / Charalambos Margaritis | Μοντάζ / Editing: Χαράλαμπος Μαργαρίτης / Charalambos Margaritis | Μουσική / Music: Χαράλαμπος Μαργαρίτης / Charalambos Margaritis | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Χαράλαμπος Μαργαρίτης / Charalambos Margaritis | Μίξη Ήχου / Sound Mixing Χρήστος Πανάγος / Christos Panagos | Παραγωγός / Producer: Χαράλαμπος Μαργαρίτης / Charalambos Margaritis | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Kimonos Animation Studio

 

Ένας καθόλα ανεπαρκής χαρακτήρας αναλαμβάνει το αδύνατο έργο να διαχειριστεί τη μνήμη της εισβολής του τουρκικού στρατού στην Κύπρο το 1974 και τις συνέπειές της.

 

An inept figure takes on the impossible task of dealing with the memory of the 1974 Turkish army invasion in Cyprus and its aftermath.

 

Ο Χαράλαμπος Μαργαρίτης είναι απόφοιτος της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών του Παρισιού. Ζει και εργάζεται στην Πάφο, όπου το 2015 ίδρυσε το Κέντρο Τεχνών Κίμωνος. Ταυτόχρονα, είναι μέλος του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού του Τμήματος Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών της Σχολής Καλών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου, όπου διδάσκει Κινούμενα Σχέδια και Ιστορία της Τέχνης. Παράλληλα, εκπονεί τη διδακτορική του έρευνα στις πειραματικές αφηγηματικές τεχνικές στην κινούμενη εικόνα. 

 

Charalambos Margaritis is a graduate of the National Superior School of Fine Arts of Paris. He lives and works in Paphos, where he co-founded Kimonos Art Center in 2015. At the same time, he is a member of the special teaching staff of the Department of Multimedia and Graphic Arts of the Faculty of Fine and Applied Arts of Cyprus University of Technology, where he teaches Animation and Art History. He is also conducting his doctoral research on experimental narrative techniques in animation.
 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 74

2021 Τόποι του Ελληνισμού: Ερμούπολη / Hellenic Places: Hermoupolis

2019 Large Scale Absurdities, Vol.3: Docile Town 

2016 Ντοκιμαντέρ για μια Πρέσα που δε Βρέθηκε Ποτέ / Documentary for a Press that was Never Found 

2016 Large Scale Absurdities, Vol.2 

2015 Large Scale Absurdities, Vol.1 

2015 Μια Ιδέα Χαμηλοβλεπούσα / A Shy Idea 

2014 Les Délices de la Procrastination / The Delights of Procrastination 

2012 Workhouse 
 

Βραβεία / Awards:

-Best Animated Short, Raindance Film Festival, UK, 2024.

Photo 3 PenaStill.jpg
Headshot 75755ff832-headshot.jpg

Pena’s Special Hauling / Penan Erikoiskuljetus

12’, 2024

Φινλανδία / Finland 

Μυθοπλασία / Fiction

 

Σκηνοθεσία / Direction: Anssi Kasitonni | Σενάριο / Screenplay: Anssi Kasitonni | Φωτογραφία / Cinematography: Anssi Kasitonni | Μοντάζ / Editing: Anssi Kasitonni | Μουσική / Music: Anssi Kasitonni | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Anssi Kasitonni | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Anssi Kasitonni | Ερμηνευτές / Cast: Pentti Heinonen, Elsa Saisio, Martti Suosalo, Hertta Heinonen, Leena Ylä-Lyly, Eemeli Korpisaari | Παραγωγός / Producer: Anssi Kasitonni

 

Ο Πένα είναι οδηγός φορτηγού εδώ και πέντε δεκαετίες. Τώρα τελευταία, η μνήμη του έχει αρχίσει να τον εγκαταλείπει, προκαλώντας του μικροπροβλήματα. Σαν να μην έφτανε αυτό, αναγκάζεται να αντιμετωπίσει και την αστυνομία. Ευτυχώς, οι φίλοι και συγγενείς του τον υποστηρίζουν στη νέα του ζωή, στην οποία θα δουλεύει πια μόνο τα σαββατοκύριακα.

 

Pena has been a truck driver for five decades. Recently, his memory hasn’t been so good, and has caused him a few problems here and there. Finally, law enforcement has caught up with him as well. Luckily, he has friends and family who support him during his journey as a hauler who only works on weekends.

 

Ο Anssi Kasitonni είναι σκεϊτμπόρντερ και βραβευμένος καλλιτέχνης από το Σαχαλάχτι της Φινλανδίας. Έχει ασχοληθεί με τη μουσική, τη ζωγραφική και τη γλυπτική, ενώ για τους περισσότερους θαυμαστές του τα πιο αξιόλογα έργα του είναι οι μικρού μήκους ταινίες του, τις οποίες σκηνοθετεί στο αγρόκτημά του. Το έργο του καταπιάνεται με διαχρονικά ερωτήματα όπως η τρίτη ηλικία, η ηθική, ο έρωτας, ο θάνατος, το χάσμα γενεών, η σεξουαλικότητα και, φυσικά, τα υποβρύχια. Οι ιδέες του είναι επικές και οι ταινίες του αδιαμφισβήτητα «χειροποίητες». Έτσι, καταφέρνει να δημιουργήσει έναν δικό του κόσμο, ο οποίος μας λέει πολλά για τον δικό μας. Το 2011, ο Kasitonni απέσπασε το υψηλού κύρους βραβείο Ars Fennica.

 

Anssi Kasitonni is a skateboarder and an award-winning artist from Sahalahti, Finland. He has worked in music, drawing, and sculpture, but to many of his fans, the most beloved of his works are the short films he makes on his own farm. The films deal with age-old questions related to morality, love, death, generation gaps, sexuality and, of course, submarines. The ideas are epic, and the films decidedly homespun. His films create their own world that tells us something essential about ours. Kasitonni won the esteemed Ars Fennica Award in 2011.
 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Pena’s Special Hauling / Penan Erikoiskuljetus 

2022 Le Saboteur / The Saboteur 

2021 Deus ex Machina 

2018 Sakke 

2018 Saladdin Castique 

2016 Finnish Midsummer 2169 

2014 The Wapiti 

2013 Butterfly’s Effect 

2012 Planet of Sexes 

2009 Masa 

2007 The Investigators / Tutkijat 

2005 The Gliders / Liitäjät 

2003 The Knockers / Kolkuttajat 

2001 Lobster Love from the Deep / Rakkauden Rapumeri

bottom of page