top of page

Παρασκευή / Friday 18/10/2024

Photo 1 Screenshot_2023-04-11_at_13.57.34.jpg
Headshot 2c9bf1e8db-headshot.jpg

Τα Περιστέρια Αρρωσταίνουν, Όταν η Πόλη Φλέγεται / Pigeons are Dying, When the City is on Fire

21’, 2023

Ελλάδα, Ολλανδία / Greece, The Netherlands

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Σταύρος Μαρκουλάκης / Stavros Markoulakis | Σενάριο / Screenplay: Σταύρος Μαρκουλάκης / Stavros Markoulakis | Φωτογραφία / Cinematography: Κωνσταντίνος Κουκουλιός / Konstantinos Koukoulios | Μοντάζ / Editing: Σμαρώ Παπαευαγγέλου / Smaro Papaevangelou | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Χρυσό Αμάγια Μιχαηλίδη / Chrys Amaya Michailidis | Σκηνογραφία / Art Direction: | Ενδυματολογία / Costume Design: Βασιλεία Ροζάνα / Vassilia Rozana | Μουσική / Music: Μαριλένα Ορφανού / Marilena Orfanou | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Περσεφόνη Μήλιου / Persefoni Miliou | Ερμηνευτές / Cast: Θάνος Κόνιαρης, Άγγελος Διαμαντής / Thanos Koniaris, Angelo Diamantis | Παραγωγοί / Producers: Ηρακλής Μαυροειδής, Nίκος Σμπιλίρης / Iraklis Mavroeidis, Nikos Smpiliris | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Blacktree Productions | Σε συμπαραγωγή με / In co-production with: nami films, Σταύρος Μαρκουλάκης / Stavros Markoulakis

 

Ένα βράδυ, δύο αγόρια γνωρίζονται. Το πρωί, ένα περιστέρι εγκλωβίζεται μαζί τους. Την πιο ζεστή μέρα του καλοκαιριού, όλοι ονειρεύονται να δραπετεύσουν από την πόλη που φλέγεται.

 

On the warmest day of the year, two boys meet. A few hours later, a pigeon gets trapped with them. During this heatwave, all creatures dream of escaping from the city that’s burning.

 

O Σταύρος Μαρκουλάκης γεννήθηκε στα Χανιά. Είναι σεναριογράφος, σκηνοθέτης και προγραμματιστής ταινιών. Είναι απόφοιτος των Locarno Industry Academy και Sarajevo Talents, ενώ έχει εργαστεί σε φεστιβάλ κινηματογράφου από διαφορετικά πόστα, τόσο στο πρόγραμμα ταινιών όσο και στο τμήμα για επαγγελματίες (IFFR, IDFA, Θεσσαλονίκη κλπ). Οι ταινίες του, που ισορροπούν ανάμεσα στο πραγματικό και το φανταστικό, έχουν προβληθεί σε φεστιβάλ ανά τον κόσμο όπως Σαράγεβο, Κλερμόν Φεράν, Palm Springs κλπ.

 

Stavros Markoulakis (Chania, Greece) is a writer, director, and film programmer. He is a Locarno Industry Academy & Sarajevo Talents Alumnus, and has worked in various positions in the programme and industry departments of film festivals such as IFFR, IDFA, Thessaloniki FF etc. His films are balancing between the real and the imaginary and have been presented in film festivals around the world like Sarajevo FF, Clermont-Ferrand ISFF, Palm Springs SF etc.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 Τα Περιστέρια Αρρωσταίνουν, Όταν η Πόλη Φλέγεται 

2020 Madonna f64.0

 

Βραβεία / Awards:

-Grand Prix International Competition - Rio de Janeiro International Short Film Festival Curta Cinema, Brazil, 2024.

-Grand Prix Audience Award, Festival Czas Letni x Short Waves, Poland, 2024.

Photo 1 THREEKEENINGS1.jpg
Oliver McGoldrick_Photo by Nathan Magee.jpeg

Three Keenings

10′, 2024

Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ / United Kingdom, USA

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Oliver McGoldrick | Σενάριο / Screenplay: Oliver McGoldrick | Φωτογραφία / Cinematography: Gianna Badiali | Μοντάζ / Editing: Oliver McGoldrick, Reuben Hamlyn | Ερμηνευτές / Cast: Seamus O'Hara, Sean Kearns, Caitriona Hinds | Παραγωγοί / Producers: Oliver McGoldrick, Natalie Remplakowski, Cade Featherstone, Chloe Langton 
 

«Keening» σημαίνει μοιρολόι στη γαελική κελτική κουλτούρα. Ο Ίαν, ένας ηθοποιός που πασχίζει να βγάλει τα προς το ζην, αναλαμβάνει τον αντισυμβατικό ρόλο του επαγγελματία θρηνωδού. Ενώ βρίσκεται σε περιοδεία στη βορειοϊρλανδική επαρχία, η πολυφορεμένη μάσκα της απάθειας αρχίζει να πέφτει ανάμεσα στο χιούμορ και το μαράζι που επικρατεί στο τοπικό κύκλωμα κηδειών.

 

Keening is a form of vocal lament for the dead in Gaelic Celtic Culture. Ian is a struggling actor who finds himself in the unconventional role of a professional mourner. As he tours the Northern Irish countryside, his practiced mask of apathy begins to slip amongst the humour and heartache of the local funeral circuit.

 

Ο Oliver McGoldrick μεγάλωσε στην επαρχία έξω από το Μπέλφαστ, Βόρεια Ιρλανδία. Σπουδάζει στο Τμήμα Κινηματογράφου του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης όπου έλαβε τις υποτροφίες Maurice Kanbar και Bernie Brillstein. Προτού εγκατασταθεί στη Νέα Υόρκη, εργάστηκε ως γιατρός επειγόντων περιστατικών στην Ιρλανδία. Μέσα από τη δουλειά και την προσωπική του ζωή, γνωρίζει από πρώτο χέρι ότι μια πολύ λεπτή γραμμή χωρίζει την τραγωδία από την κωμωδία, ακόμη και στις πιο ζοφερές περιστάσεις. Η πιο πρόσφατη ταινία μικρού μήκους του, Three Keenings, έκανε φέτος πρεμιέρα στην Biennale Βενετίας.

 

Oliver McGoldrick grew up in the countryside outside Belfast, Northern Ireland. He is currently an MFA Candidate at New York University's Graduate Film Programme where he is a recipient of the Maurice Kanbar and Bernie Brillstein Scholarships. Prior to moving to New York, he worked as a Doctor in Emergency Medicine back in Ireland. Through his work and personal life, he has experienced how, even in the grimmest of circumstances, there is often only a fine line between tragedy and comedy. His most recent short film Three Keenings premiered at the 2024 Venice Biennale.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Three Keenings

Photo 4 UNDGR_2_00005660.jpg
Headshot d7be7bb58d-headshot.jpg

Underground

7’, 2024

Ελλάδα, Κύπρος / Greece, Cyprus

Animation

 

Σκηνοθεσία / Direction: Γιάννης Χριστοφόρου / Yiannis Christoforou | Σενάριο / Screenplay: Ισαβέλλα Κωνσταντινίδου / Isabella Konstantinidou | Animation: Roos Mattaar, Χρήστος Παπανδρεόπουλος / Roos Mattaar, Christos Papandreopoulos | Φωτογραφία / Cinematography: Γιώργος Κόκκαλης / Giorgos Kokkalis | Μοντάζ / Editing: Γιάννης Χριστοφόρου / Yiannis Christoforou | Μουσική / Music: Ted Regklis | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Νίκος Τσινές, Δημήτρης Μπάτζιος, Ρένος Παπασταύρος, Αναστάσιος Κατσαρής / Nikos Tsines, Dimitris Batzios, Renos Papastavros, Anastasios Katsaris | Καλλιτεχνικός Σχεδιασμός / Production Design: Γιώργος Γεωργίου / Giorgos Georgiou | Ενδυματολογία / Costume Design: Momakin | Ειδικά Εφέ / Special Effects: Γιώργος Γκικόπουλος, Γιώργος Παπαϊωάννου, Αντώνης Νικολάου / Giorgos Gikopoulos, Giorgos Papaioannou, Antonis Nikolaou | Φωνές / Voices: Αλέξανδρος Λογοθέτης, Βαλέρια Χριστοδουλίδου, Έλλη Χριστοφόρου, Μαρία Καρέτσου / Alexandros Logothetis, Valeria Christodoulidou, Ellie Christoforou, Maria Karetsou | Παραγωγός / Producer: Γιάννης Χριστοφόρου / Yiannis Christoforou | Εταιρείες Παραγωγής / Production Companies: Decoy Images, Zedem Media, Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου / Decoy Images, Zedem Media, Greek Film Centre | Σε συμπαραγωγή με / In co-production with: Μιχάλης Καλοπαίδης, Zedem Media / Michalis Kalopedis, Zedem Media

 

Η τελευταία φτυαριά βυθίζει το πλάνο στο σκοτάδι. Μια ταινία stop-motion που φαινομενικά μιλάει για τον θάνατο, αλλά κάνει ακριβώς το αντίθετο.

 

The last shovelful plunges the shot into darkness. A stop-motion film that seems to be talking about death, yet does the exact opposite.

 

Ο Γιάννης Χριστοφόρου είναι βραβευμένος Κύπριος σκηνοθέτης που ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι απόφοιτος του Berlinale Talents και της Σχολής NYU-SCE στη Νέα Υόρκη όπου σπούδασε Σκηνοθεσία. Έλαβε υποτροφία από το Script Factory του Λονδίνου όπου παρακολούθησε σεμινάρια συγγραφής σεναρίου που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του Φεστιβάλ του Γκέτεμποργκ. 

 

Yiannis Christoforou is an awarded Cypriot filmmaker based in Athens. He is a Berlinale talent campus alumnus and a Filmmaking graduate from NYU—SCE. He also received a scriptwriting scholarship masterclass from the Script Factory in London, during the Göteborg's Film Festival educational programmes.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Underground

2018 Ζωγραφίζοντας αστέρια / Painting the stars 

2011 Eleven / 11 

Photo 3 Screenshot_2024-04-05_at_11.13.44.jpg
Headshot 0c04b9362b-headshot.jpg

My Father / Pedaram

20′, 2023

Τσεχία / Czech Republic

Ντοκιμαντέρ / Documentary 

 

Σκηνοθεσία / Direction: Pegah Ahangarani | Σενάριο / Screenplay: Ehsan Abdipor, Pegah Ahangarani | Μοντάζ / Editing: Arash Ashtiani | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Ensieh Maleki | Παραγωγός / Producer: Kaveh Farnam | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Europe Media Nest 

 

Ένα προσωπικό δοκίμιο στο οποίο η Ahangarani μιλάει για την Ιρανική Επανάσταση και για τους ταραχώδεις καιρούς που ακολούθησαν, επηρεάζοντας την ίδια και την οικογένειά της. Μέσα από αρχειακό υλικό, ειδήσεις και οικογενειακές φωτογραφίες, διηγείται την προσωπική της ιστορία: αρχικά μέσα από τη σκοπιά ενός κοριτσιού που ζει σε έναν κόσμο μυθικών ηρώων και έπειτα μέσα από την προοπτική μιας ενήλικης πια γυναίκας, ικανής να ερμηνεύσει τα περίπλοκα αυτά γεγονότα.

 

A personal essay in which Ahangarani talks about how the Iranian Revolution, and the turbulent times that ensued, affected her and her family. Illustrated with archival footage, news excerpts and family photos, she narrates her personal story, first from the point of view of a girl living in a world of fairy-tale heroes, then gradually shifting to the perspective of an adult able to interpret the complex events.

 

Η Pegah Ahangarani (1984) είναι ηθοποιός, σκηνοθέτρια και μουσικός από το Ιράν. Έχει δημιουργήσει εννιά ντοκιμαντέρ και συμμετάσχει ως ηθοποιός σε πάνω από 40 ταινίες μεγάλου μήκους. Το έργο της έχει ταξιδέψει σε πολλά φεστιβάλ όπως Berlinale, Τορόντο, Βενετία κλπ., και έχει αποσπάσει πληθώρα βραβείων όπως Καλύτερης Ηθοποιού στο Κάιρο και το Λοκάρνο, και Καλύτερης Σκηνοθεσίας στα Φεστιβάλ Cinema Verité και Ισφαχάν.

 

Pegah Ahangarani (1984) is an Iranian actress, film director, and musician. She has made nine documentaries and acted in more than 40 feature films. Her films have been shown in many festivals, including Berlinale, Toronto, Venice Film Festival etc. She has received many prizes in different festivals including, among others, Best Actress Awards at Cairo and Locarno Film Festivals, and Best Director Awards at Cinema Verité IFF and Isfahan IFF.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 My Father / Pedaram

2021 I am Trying to Remember 

2008 Deh Namaki-ha

 

Βραβεία / Awards:

-Jury Prize, Florence Short Film Festival, Italy, 2024.

-Best Short Documentary, Riga International Short Film Festival 2ANNAS, Latvia, 2024.

Photo 2 Dreams_like_Paper_Boats_-_Still_1.jpg
Headshot 7908648a1a-headshot.jpg

Dreams like Paper Boats / Des Rêves en Bateaux Papiers

19’, 2024

Αϊτή / Haiti

Μυθοπλασία / Fiction

 

Σκηνοθεσία / Direction: Samuel Suffren | Σενάριο / Screenplay: Samuel Suffren | Φωτογραφία / Cinematography: Phalonne Pierre Louis | Μοντάζ / Editing: Samuel Suffren | Μουσική / Music: Daniel Larivière, Chorale Les Théophiles | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Pablo Dali Bonnely | Ερμηνευτές / Cast: Kenny Laguerre, Zaraina Ruth-Amma Suffren, Clorette Jacinthe | Παραγωγός / Producer: Samuel Suffren | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Kitfilms | Διανομή / Distribution: Square Eyes

 

Ο Εντουάρ ζει στο Πορ-ω-Πρενς με την κόρη του, Ζάρα, τα τελευταία πέντε χρόνια. Από τότε που έφυγε η σύζυγός του, έχουν λάβει μόνο μια κασέτα από εκείνη, κι αυτό συνέβη πριν από πολύ καιρό. Έπειτα από τόσα χρόνια απουσίας, τι να περιμένει κανείς από μια εξ αποστάσεως αγάπη;

 

Edouard has been living in Port-au-Prince with just his daughter Zara for five years. Since his wife left, his daughter and him have only received a cassette from her, and that was a long time ago. After years of absence, what can we expect from a distant love? 

 

Ο Samuel Suffren είναι σκηνοθέτης και παραγωγός από την Αϊτή. Αυτή την περίοδο ετοιμάζει μία τριλογία ταινιών μικρού μήκους με θέμα το αμερικανικό όνειρο στην Αϊτή. Η πρώτη του ταινία, Agwe, επιλέχθηκε στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο και απέσπασε το βραβείο Best Diaspora Film στο Φεστιβάλ FESPACO. Το Des Rêves en Bateaux Papiers είναι η δεύτερη ταινία του. Το πρώτο του ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, το οποίο σήμερα βρίσκεται στο στάδιο ανάπτυξης, με τίτλο Lòtbò, έχει θέμα την εξορία της οικογένειάς του στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Η πρώτη του ταινία μυθοπλασίας μεγάλου μήκους υπό ανάπτυξη, με τίτλο Je m’appelle Nina Shakira, επιλέχθηκε στο εργαστήρι Open Doors Lab του Λοκάρνο. 

 

Samuel Suffren is a Haitian director and producer. He is currently working on a short film trilogy about the American dream in Haiti. His first film, Agwe, was selected at Locarno and won the Best Diaspora Film at FESPACO. Des rêves en bateaux papiers is his second film. His feature documentary in development, Lòtbò, addresses the exile of his family in the United States and Canada. Je m’appelle Nina Shakira, selected at Open Doors Lab in Locarno, is his first fiction feature in development.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2023 Dreams Like Paper Boats / Des Rêves en Bateaux Papiers 

2022 Agwe 

2019 Survivre 

Photo 3 vlcsnap-2024-01-25-12h47m48s768.jpg
Headshot f18a51e7a7-headshot.jpg

At Joanna’s / Chez Joanna

16′, 2024

Βέλγιο / Belgium

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Sandrine Collard | Σενάριο / Screenplay: Sandrine Collard | Φωτογραφία / Cinematography: Lieven Van Baelen | Μοντάζ / Editing: Alain Dessauvage, Emilio Anatriello | Μουσική / Music: Maxime Steiner | Ερμηνευτές / Cast: Veerle Baetens, Carmin Aubrun, Sam Touzani | Παραγωγός / Producer: Sebastian Schelenz | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Velvet production  

 

Όταν η Ζοανά συνειδητοποιεί ότι το αυτοκίνητό της έχει κατασχεθεί, την κατακλύζει πανικός. Σε έναν ξέφρενο αγώνα ενάντια στον χρόνο, θα κάνει τα πάντα για να το ανακτήσει.

When Joanna discovers that her car has been taken to the pound, she panics. In her frenzied race against time, Joanna is surprisingly willing to do anything to get her car back.

 

Έχοντας αποφοιτήσει από το Κονσερβατόριο και τη Σχολή ESA 75 όπου σπούδασε Φωτογραφία, η  Sandrine Collard ξεκίνησε να σκηνοθετεί οπτικοακουστικά έργα σε παραγωγή της Argos. Συμμετείχε στο εργαστήρι νεαρών σκηνοθετών AJC και έγραψε το σενάριο δύο ταινιών μικρού μήκους. Το 2001 ξεκίνησε να συνθέτει ποπ μουσική. Το πρώτο της άλμπουμ, με παραγωγό τον  Dan Lacksman (Telex), έλαβε διθυραμβικές κριτικές και συμμετείχε σε κορυφαία φεστιβάλ μουσικής. Η Sandrine έχει σκηνοθετήσει όλα της τα μουσικά βίντεο. Έχει λάβει μέρος σε εκπαιδευτικά προγράμματα σκηνοθεσίας του Raindance και γράψει το σενάριο μιας μεγάλου μήκους ταινίας σε συνεργασία με τον Lieven Van Baelen. Επιπλέον, έχει συνθέσει μουσική για την μπάντα Dallas, καθώς και για πολλές διαφημίσεις, ταινίες μικρού μήκους και για μία μεγάλου μήκους ταινία.

 

After graduating from the Conservatoire and studying Photography at the ESA 75, Sandrine Collard began directing audiovisual works produced by Argos. She participated in the AJC Young Filmmakers' workshop and wrote two short films. In 2001, she began composing pop music. Her first album, produced by Dan Lacksman of Telex and winning critical acclaim, toured top festivals. Sandrine directs all her music videos. She has taken several short training courses at the Raindance Film School and wrote a feature-length screenplay with Lieven Van Baelen. She also composes music for the group Dallas, as well as for numerous commercials, short films, and a feature film.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 At Joanna’s / Chez Joanna

 

Βραβεία / Awards:

-Best Actress Award, Basta Fest, Bajina Basta International Short Fiction Film Festival, Serbia, 2024. 

-Jury Prize, Brussels Short Film Festival, Belgium, 2024.

Photo 2 5.jpg
Festival Photo.jpg

Please, Remember

2′, 2024

Κύπρος / Cyprus

Πειραματική, Animation / Experimental, Animation

 

Σκηνοθεσία / Direction: Παναγιώτης Χρίστου / Panagiotis Christou | Σενάριο / Screenplay: Παναγιώτης Χρίστου / Panagiotis Christou | Φωτογραφία / Cinematography: Παναγιώτης Χρίστου / Panagiotis Christou | Μοντάζ / Editing: Παναγιώτης Χρίστου / Panagiotis Christou | Μουσική / Music: Παναγιώτης Χρίστου / Panagiotis Christou | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Παναγιώτης Χρίστου / Panagiotis Christou | Παραγωγός / Producer: Παναγιώτης Χρίστου / Panagiotis Christou 
 

Η ταινία εξερευνά τη βαθύτατη θλίψη που αισθάνεται ένας άνθρωπος εν αναμονή της απώλειας ενός αγαπημένου προσώπου. Τονίζει τη σημασία του να εκτιμάει κανείς τον χρόνο που του δίνεται με τα αγαπημένα του πρόσωπα, δημιουργώντας αναμνήσεις. Οι αναμνήσεις αυτές είναι που προσφέρουν παρηγοριά και συντροφιά μετά τον θάνατο, υπενθυμίζοντάς μας να εκτιμάμε την παρουσία των αγαπημένων μας όσο είναι μαζί μας.

 

This film explores the profound grief of anticipating the loss of a loved one. It highlights the importance of cherishing our time with them and creating lasting memories. These memories provide comfort and companionship after they are gone, reminding us to appreciate our loved ones while they are still with us.

 

Ο Παναγιώτης Χρίστου σπουδάζει στο Τμήμα Πολυμέσων και Γραφικών Τεχνών του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου. Πειραματίζεται με την τέχνη, το design και τη λογοτεχνία. Οι μικρού μήκους ταινίες animation που έχει σκηνοθετήσει, παρότι αρχικά σπουδαστικές, εξελίχθηκαν σε προσωπικά πρότζεκτ που τον βοήθησαν να επεξεργαστεί και να εκφράσει τα συναισθήματα και τους εσωτερικούς αγώνες του.

 

Panagiotis Christou is a student at the Department of Multimedia and Graphic Arts of Cyprus University of Technology. He experiments with art, design, and literature. His animated short films, though initially school assignments, evolved into personal passion projects that help him process and express his feelings and inner struggles.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Please, Remember

2023 Worrywart

Photo 1 230606_UK_Still_02.jpg
Headshot a338ff04f1-headshot.jpg

Our Child / Unser Kind

22′, 2024

Ελβετία, Γεωργία / Switzerland, Georgia

Μυθοπλασία / Fiction
 

Σκηνοθεσία / Direction: Samuel Flueckiger | Σενάριο / Screenplay: Samuel Flueckiger, Philippe Grob | Φωτογραφία / Cinematography: Gabriela Betschart | Μοντάζ / Editing: Jann Anderegg | Μουσική / Music: Dimitri Käch | Σχεδιασμός Ήχου / Sound Design: Mourad Keller | Ερμηνευτές / Cast: Jürg Plüss, Lucy Wirth | Παραγωγός / Producer: Nadine Lüchinger | Εταιρεία Παραγωγής / Production Company: Filmgerberei | Συμπαραγωγός / Co-producer: Dmytro Sukhanov

 

Ένα ζευγάρι από την Ελβετία περιμένει παιδί από παρένθετη μητέρα στο Τμπίλισι της Γεωργίας. Aμφιβολίες αρχίζουν να τους κατακλύζουν για την υγεία του παιδιού, με αποτέλεσμα να έρχονται αντιμέτωποι με ένα δύσκολο ηθικό δίλημμα.

 

A Swiss couple is expecting a child through surrogacy in Tbilisi, Georgia. When doubts about their baby’s health arise, they face a difficult moral decision.

 

Ο Samuel Flueckiger γεννήθηκε στη Βασιλεία το 1982. Σπούδασε Κοινωνιολογία και Κινηματογράφο στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης. Αργότερα, ολοκλήρωσε προγράμματα στην κινηματογραφική παραγωγή και συγγραφή σεναρίου στο UCLA. Οι βραβευμένες ταινίες μικρού μήκους του, όπως Terminal, Nightlight, 40 Meter, Fensterlos, έχουν συμμετάσχει σε διεθνή φεστιβάλ και προβληθεί σε πλατφόρμες όπως CBC και SRF.

 

Samuel Flueckiger, born in 1982 in Basel, studied Sociology and Film at the University of Zurich. He later completed programmes in producing and screenwriting at UCLA. His award-winning short films, including Terminal, Nightlight, 40 Meter, and Fensterlos, were showcased at international festivals and broadcast by networks such as CBC and SRF.

 

Φιλμογραφία / Filmography:

2024 Our Child / Unser Kind

2019 Windowless / Fensterlos 

2018 40 Meter

2016 Der Grosse Wurf

2015 Nightlight / Nachtlicht

2013 Terminal

 

Βραβεία / Awards:

-Best Fest, LA Shorts International Filmfestival, USA, 2024.

bottom of page